صبح امروز فرمانده آماد و پشتیبانی شمالغرب نزاجا در جهت تعامل و وحدت نیروی های مسلح در منطقه با فرمانده سپاه ناحیه بناب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انعکاس بناب، امیر سرتیب رضاپور صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه بناب تعامل و وحدت را کلید رفع مشکلات دانست و افزود: ارتش در کشور حد و مرز شهری ندارد و با تمام توان در خدمت و امنیت کشور پای کار است.

فرمانده آماد و پشتیبانی شمالغرب نزاجا از ولایت مداری و تلاشگر بودن مردم بناب عنوان کرد و گفت: مردم بناب در تمامی عرصه های پیشرفت کشور و ترویج فرهنگ اسلامی پیش قدم بودند.

در ادامه این دیدار، فرمانده سپاه ناحیه بناب این تعامل ها را پربرکت دانست و گفت: وحدت و تعامل در تمامی عرصه ها مشکل گشا بوده و با توجه به هم فکری و هم افزایی موجب رشد و شکوفایی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران اسلامی، همواره پشتیبان و حامی فرزندان خود در نیروهای مسلح کشور بوده و هستند، اظهار داشت: امروز یکی از اهداف اصلی دستگاه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی بر هم زدن وحدت و کمرنگ کردن صمیمیت بین نیروهای مسلح است و یاوه گویانی که در رسانه های معاند دم از اختلاف می زنند خیرخواه ملت و انقلاب نیستند.

وی ادامه داد:امروز هم افزایی و هماهنگی در مجموعه ارتش و نیز تعامل امید آفرین و دشمن شکن ارتش و سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح انسجام ،اقتدار و امنیت پایداری را در مرزهای زمینی،هوایی و دریایی به وجود آورده است.

انتهای پیام