جمعی از اقشار مختلف مردم، بسیجیان و مسئولین صبح امروز در مقابل مصلای بناب خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر نشان داده و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز مسئولین و مردم بناب از تمامی قشر ها روز جهانی قدس را به طور متفاوت و پررنگ به نمایش گذاشته و حمایت  خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

بناب همواره جزو شهرستان های بوده که مردم آن هر ساله در روز راهپیمایی قدس مردم با حضور پرشور خود در صحنه انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی نشان داده و با مشت‌های گره کرده حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام داشتند اما ستاد کرونای شهرستان با توجه به شرایط کنونی به تبعیت از مصوبات ستاد ملی کرونا اعلام کرد که در این روز راهپیمایی برگزار نخواهد شد اما اهتزاز پرچم فلسطین در بناب نشان دهنده همدردی مردم ولایتمدار بناب با ملت قهرمان فلسطین است.

این در حالیست که امروز مردم دیندار، از هر قشری در این مراسم شرکت کرده و حمایت خود را با وجود محدودیت های کرونایی نسبت به تجمع  در صنف های مختلف به رخ جهانیان کشاندند.

از احساس انزجار قشر کارگری، خبرنگاری، اصناف گرفته تا مسئولین و نظامی و انتظامی این روز را گرامی داشته و از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت نمودند.

در مراسمی کوتاه پرچم رژیم اشغالگر توسط مردم ولایتمدار و بسیجیان سلحشور به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/جعفر کریم زاده