همزمان با 17 اردیبهشت و سالروز تاسیس تشکیل جهاد سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، صبح امروز با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار و فرماندهی سپاه بناب از گروه های جهادی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری صبح امروز با اشاره  به تفکر و فرهنگ جهادی گفت: اگر فرهنگ و تفکر جهادی در جامعه رواج پیدا کند، بسیاری از مشکلات و موانع موجود بر طرف خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر دشمنان این ملت همواره در عرصه های مختلف شکست خورده­­ اند از جمله دلایل محوری آن مجاهدت همه­ جانبه این ملت در عرصه­ های مختلف به­ ویژه در حوزه­ های علم و فن­ آوری بوده است که با روحیه و تفکر جهادی همراه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از مسئولین، تفکر جهادی و بسیجی را در تقابل خود می‌دانند، افزود: نباید برخی از مسئولین چنین برداشت کنند که تفکر جهادی در تقابل با دولت‌ها حرکت می‌کنند بلکه در این شرایط سخت تحریم، این نوع تفکر گره گشای مشکلات است.

سرهنگ حیدری اظهار  داشت: تنها دارایی جهادگران اخلاص و اعتقاد قلبی آنها بوده و تکیه گاهشان ولایت فقیه می باشد که توانسته اند در صحنه های مختلف بر مردم کمک رسانی کنند و البته روی دیگر این خدمات جهادی وجود خیرین دریا دل هستند که جای بسی قدردانی از آنها را داریم.

وی در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه بناب از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز عنوان کرد و افزود: از اول ۳ال ۱۳۹۹ تا به امروز بسیج سازندگی ناحیه بناب ۳۳ واحد خانه محروم با اعتبار بالای  ۲۰ هزار میلیارد ریال به همت خیرین، ویزیت رایگان هفتگی در روستا ها و سطح شهر با همکاری دکتر خاکپور بدون منت و با اخلاص تمام که جای قدردانی را نیز از ایشان داریم،بازسازی ۲۵ مزار شهید با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، کمک به سیل و زلزله زدگان در حوادث اخیر در کلیه نقاط کشور، ۵۰ صندوق قرض الحسنه و اعطای اعتبار ۳۵ هزار میلیارد ریال برای ۵۰۰ نفر وام برای کارآفرینی، نقش اساسی گروه های جهادی در بسته های کمک معیشتی، در کمک به ستاد کرونا از تولید لباس بیمارستانی تا ماسک توسط خواهران جهادی و در طرح شهید سلیمانی با ۲ هزار و ۵۰۰ بسیجی در امر غربالگری و تیم های نظارتی و همچنین واکسیناسیون  نقش پررنگ تری داشتند و در نهایت اعطای ۴۰ سری جهیزیه آماده و تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با بیان اینکه تا زمانی که محرومیت هست، مأموریت ما ادامه دارد گفت: باید با ایجاد وحدت، همدلی و مشارکت خود مردم در تمام زمینه‌ها، بتوانیم محرومیت را ریشه کن کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از گروه های جهادی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده