جلسه قرارگاه بسیج سازندگی سپاه بناب صبح امروز با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه بناب در فرمانداری بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس  بناب، حجت الاسلام باقری بنابی صبح امروز در جلسه بسیج سازندگی سپاه بناب، بسیج سازندگی را یکی از شاخص های انقلاب دانست و افزود: بسیج تا به امروز توانسته است موفقیت های چشمگیری را کسب نماید و هر جا بسج بود موفقیت بود، هرجا این نهاد مقدس بود جهاد و تلاش بود چرا که اصل دلیل اخلاص می باشد.

وی ضمن قدردانی از گروه های جهادی از وجود اخلاص در کار  را مهم دانست و گفت: هر چقدر کارهای جهادی و تشکیلاتی در گمنام  باشد با اخلاص تر و اعتقادی تر ادامه دار می باشد و امروزه برخی کارها را با رسانه ای کردن اخلاص آن را از بین میبریم تا جاییکه عملیات جهادگونه حاج قاسم در گمنامی به سر میبرد و تا سه سال آخر باقی مانده به شهادتش کسی آن بزرگوار را نمی شناخت و در گمنامی به مردم خدمت کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس با تاکید بر ایجاد مرکز مشاوره بصورت جهادی در شهرستان بناب اظهار داشت: با توجه به آسیب ها اجتماعی و مشکلات فرهنگی در جامعه، نیازمند تشکیل گروه های جهادی در مرتفع نمودن آسیب های اجتماعی و طلاق در شهرستان می باشد و با ایجاد مرکز مشاوره به معضلات اجتماعی ورود کرده باشیم.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار بناب بسیج را در یک کلمه از خود گذشتگی دانست و گفت: گزارش عملکرد قرارگاه بسیج سازندگی نشان دهنده از خود گذشتگی بسیج می باشد که با  بوجود تمامی مشکلات و خطرات از جان خود در این راه مایه گذاشته اند.

وی افزود: اگر گروه های جهادی را بتوانیم ارتقا بدهیم به نتایج خوبی دست خواهیم یافت چرا که این راه جوانان را به آینده آماده کرده و مدیریت جامعه را بصورت عملی آموزش می دهد.

انتهای پیام/جعفر کریم زاده