مطالبات مردم بویژه مردم بناب از نماینده خود در خانه ملت، هم صدایی با قشر ضعیف جامعه که بیشترین آمار فعلی را در بر دارد بوده و در جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی حوزه انتخابیه خود مطالبه گری نماید چرا که این مشکل امروزه تبدیل به اولویت اساسی شده است.

به گزارش انعکاس بناب، نگاه همه جانبه به ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابیه، داشتن تخصص، تمرکز روی وظایف قانون گذاری و اجتناب از دخالت در امور قوه مجریه و صیانت از آرای مردم به عنوان امانت از مهم ترین مطالبات مردم بناب از نماینده خود در خانه ملت است و در این راستا در در نظام قانون گذاری، قوانینی که به نفع مردم است مطرح کرده و برای تصویب آن تلاش کند تا گوشه ای از مشکلات مردم را حل نماید.

با توجه به اینکه یک سال از عمر خدمت رسانی نمایندگان مجلس می گذرد و مردم همچنان در داخل مشکلات معیشتی و روزمره خود غوطه ور هستند و این یک انتظاری خیلی ناچیز می باشد که برای یک گذران زندگی لازم می باشد و نمایندگان مردم بایستی در راستای انجام وظایف نظارتی خود گام برداشته و دولت محترم را نیز به پاسخگویی وادارند، تا که شاید از این طریق بتوانند دردی از هزاران درد مردم  را درمان کنند.

مردم فهیم به برکت بی تدبیرهای دولت، انتظاراتشان را آنقدر پایین آوردند که در پیام های ارسالی متفاوت به پایگاه خبری  انعکاس بناب از دغدغه های معیشتی می گویند و همچنان چشم انتظار پیگیری و مطالبه گری از وکلای خود در خانه ملت هستند.

باید نمایندگان ملت فراموش نکنند که به عنوان نماینده مردم به آن کرسی ها سبز تکیه داده و وظیفه دارند مهم ترین مشکل مردم یعنی گرانی و سختی های معیشتی را پیگیری کنند. کار از گوشت و مرغ گذشته و شاهد صف های طولانی برای خرید اقلام ریز هستیم!

در کنار مشکلات معیشتی، مشکلات کشاورزان و همچنین  به مسئله مسکن ورود اساسی کرد؛ اکنون که  قیمت زمین و ملک در بناب آنقدر سر به فلک کشیده است که جوانان ما هیچ امیدی به خانه‌دار شدن ندارند نمایندگان مردم در مجلس یازدهم برای رفع این مشکلات بایستی همت اساسی به  خرج دهند.

خاتمه سخن این است که  با وجود تلاش های شبانه روزی نماینده مردم بناب در مجلس، کارهای بزرگی در سطح شهرستان انجام شده است که جای تحسین و شکر را دارد ولی داغ مشکلات آنقدر زیاد است که رسانه نیز در پاسخگویی به فشارهای معیشتی شهروندان عاجز مانده است و  می طلبد که وکیل مردم بناب در خانه ملت از مشکلات مطرح شده غافل نشده، چرا که فراموش نشود این دوره هم مثل تمام ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی خواهد گذشت و وجدان بیدار ملت است که در آینده‌ای نه چندان دور عملکردها را قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده