صبح امروز جلسه رفع مشکلات و موانع دانشکده سما واحد بناب با حضور نماینده مردم بناب، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد و ریاست و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی صبح امروز در این جلسه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری در انتخابات حرف اول و آخر ماست چرا که در این انتخابات بنابه صلاح شورای نگهبان که در آن بدون سیاسی‌کاری و حتی ضد پارتی بازی است و فصل‌الخطاب آن نیز  قانون می باشد، به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و شرکت  کردن در این انتخابات با انتخاب فردی اصلح و انقلابی بتوانیم شرایط بحرانی موجود را سامان دهیم.

وی در ادامه از راهکارهایی جهت رفع معضلات فعلی دانشکده سما عنوان کرد و گفت: از مسئولین دانشکده سما و دانشگاه آزاد درخواست داریم که در جبهه تولید علم بصورت شبانه روزی مجاهدت کرده و با پیگیری های مکرر و خستگی ناپذیر جهت حل بحران تلاش کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به عظمت و پتانسیل مجموعه سما و دانشگاه آزاد بناب افزود: شکوه و عظمت این مجموعه با دانشگاه آزاد تبریز برابری میکند ولی طریقه استفاده امروزی از این مجموعه را بایستی خود شما با تشکیل اتاق فکری خلاق و قوی پیدا کرده و به ثمر بنشانید.

باقری بنابی مشکلات مدیریتی را عامل اصلی این شرایط موجود دانست و گفت: شرایط بحرانی امروزی حاصل ضعف مدیریتی که در گذشته و شاید بیشتر از آن نیز در این مجموعه بود منجر به این اتفاقات شده است که با همدلی و اتحاد پرسنل و مسئولین در این مجموعه و همچنین پیگیری های مستمر در مرکز استان و تهران که بنده نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد رفع نمود.

در ادامه این جلسه سید فضل الله رضوی پور رئیس دانشگاه آزاد واحد بناب از حضور حداکثری در انتخابات آینده، دانشگاه آزاد بناب را یاری گر مهم در این راستا عنوان کرد گفت: تلاش میکنیم تا در انتخاب اصلح که معیار اصلی مجموعه دانشگاه آزاد در این انتخابات است، پشت ولایت فقیه و رهبری استوار باشیم.

وی با اشاره به تبدیل شدن دانشکده سما به دانشکده مهارت افزود: عمده هدف این مجموعه ارتباط با صنعت و جذب دانشجویان مهارت محور می باشد تا در تولید علم بصورت  کاربردی نقش مهمی در جامعه خلق کرده باشیم.

رضوی پور در پایان به حمایت خود از دانشکده سما تاکید کرد و گفت: سعی بر آن هستیم که دانشکده را فراموش نکرده و از هزینه های گزاف آن جلوگیری نماییم تا بتوانیم مدارس سما را جزو مدارس برتر شهرستان با همت همکاران این قسمت معرفی نماییم.

در ادامه این جلسه  جواد صحفی رئیس دانشکده سما  با ارائه گزارش و آمار در خصوص این واحد آموزشی از چشم انداز های آتی این مجموعه عنوان کرد و افزود : امروزه جذب رشته های مختلف پاسخگوی مشکلات مالی این مجموعه نیست، بلکه تغییر رویکرد واحد سما به آموزش های تخصصی فنی و ارتباط با صنعت و تربیت دانش آموز و دانشجویانی مهارت محور بسیار مفید خواهد بود.

وی در خاتمه از چشم انداز های واحد سما برشمرد و نوید تاسیس مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه سما را داد و در این خصوص همکاری‌های بیش از پیش آموزش و پرورش شهرستان را خواستار شد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده