دکتر علی احمدیان مدیر امور اداری و پشتیبانی، از استخدام ۵ نفر کارمند در دانشگاه بناب از طریق آزمون سراسری استخدامی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب بناب، دکتر علی احمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور رعایت عدالت در فرآیند استخدام، جذب نفرات جدید الاستخدام از طریق آزمون سراسری و مصاحبه تخصصی در رشته های ذیل خواهد بود:
حسابداری ( کارشناسی و کارشناسی ارشد ) – یک نفر
مهندسی اپتیک و لیزر ( کارشناسی ) – یک نفر
مهندسی نساجی ( کارشناسی ) – یک نفر
مهندسی مواد ( کارشناسی ) – یک نفر
مهندسی پلیمر ( کارشناسی ) – یک نفر مختص سهمیه ایثارگران

وی اظهار داشت: متقاضیان برای اطلاع از شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ ۱۸خردادماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات وابسته نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت‌ نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد.همچنین به منظور بهره مندی از امتیاز بومی گزینی، متقاضیان باید در زمان ثبت نام نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت اقدام نمایند. وی افزود مهلت ثبت نام از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ خرداد ماه خواهد بود که متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و با فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز؛ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

دکتر احمدیان یادآور شد پیشنهاد می شود متقاضیان برای اطلاع از تمامی کد رشته‌های تحصیلی مورد نیاز دانشگاه های کشور که نزدیک ۲۰۰۰ نفر استخدام جدید می باشد، دفترچه راهنمای آزمون مذکور را که از روز ۱۸ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت؛ مطالعه نمایند.