رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب از آسفالت ریزی 5 هزار متر مربع از معابر روستای آخوند قشلاق با اعتبار یازده میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

صبح امروز یاسر داداش زاده در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به شروع فصل کاری و همچنین عملیات عمرانی حیطه خدمت رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها گفت: با توجه به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت عمران و آبادانی روستاها نقش اصلی و اساسی را برعهده دارد، امروز با وجود کاستی ها و کمبودها توانستیم با تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم بناب و دهیاری ها اقدامات عمرانی را در روستا ها آغاز کنیم.

وی افزود: در این عملیات، روستای آخوند قشلاق اولین روستا در برنامه اجرایی ما قرار گرفته است که بعد از آن نیز به ترتیب اولویت، روستای دیگر شروع به کار خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بناب با عنوان کردن برنامه های عمرانی روستای آخوند قشلاق گفت: عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر در روستای آخوند قشلاق بصورت مشارکتی بنیاد مسکن و دهیاری اجرا شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا می باشد و میزان آسفالت ریزی در این روستا نیز ۵ هزار متر مربع در نظر گرفته شده  است.

داداش زاده در خاتمه از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم بناب از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در جهت جذب اعتبارات کلان قدردانی کرده و همکاری بیشتر مردم با عوامل اجرایی در روستاها را خواستار شد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده