نشست روشنگری ظهر امروز با حضور مسئول بازرسی سپاه عاشور، فرماندهی سپاه بناب، شهردار، معاونین شهرداری و کارکنان با محوریت انتخابات در پارک فدک بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار جعفر رزمی ظهر امروز در نشست روشنگری با محوریت انتخابات در جمع کارکنان شهرداری بناب گفت: اولین انقلاب دینی اسلامی که یک ودیعه ی گرانبها در دست ما افتاده است چکیده حکومت اسلامی اهل بیت (ع) می باشد باید قدر دانست.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ما پرچم اسلام را  دست دارد افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با هزینه های گزاف در رسانه ها و شبکه های غربی بر علیه این نظام نقشه های شومی را طراحی میکنند تا به اهداف پلید خودشان برسند چرا که در هیچ جای دنیا بجز کشور مقتدر و با عذت ایران، کشوری پیدا نمی شود که این تعداد دشمن داشته و حتی نظام سلامت و بانکی کشوری را تحریم کنند.

مسئول بازرسی سپاه عاشورا ایران مقتدر را امروز مستقل ترین کشور جهان دانست گفت: در طول تاریخ گذشته ایران، این کشور با تمام وابستگی ها به غرب و شرق بصورت تمام و کمال در دست بیگانگان و دشمن بود  ولی امروز مستقل ترین کشور دنیا به حساب می آید که همین موضوع باعث دشمنی های زیاد جهان با ایران اسلامی شده است.

وی در ادامه انتخابات را از بزرگترین دست آورد نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از معیار های اصلی استقلال در کشور انتخابات می باشد که این هم حاصل دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد و در این مورد ملت شریف ایران خودشان در انتخاب سرنوشت خویش اعم از انتخاب ریاست جمهوری، مجلس و حتی شورای شهر و روستا بصورت کامل در تغییر نظام سیاسی کشور خودشان تاثیر مستقیم دارند.

سرهنگ رزمی اظهار داشت: مشکلات معیشتی و تورم افسار گسیخته امروزی قابل پذیرش است که حاصل مدیریت ناکارآمد و بی تدبیری بوجود آمده است و هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند ولی این موضوع نمی تواند تاثیری در مشارکت حداکثری در کشور داشته  باشد چرا که بایستی با حضور در پای صندوق بایستی به بی کفایتی های بوجود آمده خاتمه بخشید و انتخاب درست را کرد.

وی در خاتمه افزود: ما بایستی خودمان سرنوشت خود را تعیین کنیم حتی اگر مشارکت کم باشد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد جز اینکه فردی انتخاب می شود که رای حاصل از مشارکت کم می باشد که سرنوشت ما را هم همان حضور تعداد اندک تعیین خواهد نمود.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده