صبح امروز با حضور مدیر کل اداره صنعت و معدن استان، نشست روشنگری و بصیرت افزایی با اصناف و صاحبان صنایع شهرستان بناب در محل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در این نشست با قدردانی از زحمات و مجاهدت های اصناف و واحدهای تولیدی شهرستان در جهت حضور در همه صحنه های حساس و بحرانها، گفت: انصافا این قشر از جامعه ی بناب در همه ی صحنه ها بخصوص در کمک های مومنانه، کمک به جبهه مقاومت و در دیگر بحرانها سنگ تمام گذاشته و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در شهرستان بناب توزیع شده است، گفت: اگر نبود دست یاری شما اصناف و صاحبان صنایع، قطعا این اتفاق مبارک در شهرستان نمی افتاد، امروز با تلاش و مجاهدتهای شما عزیزان بناب زبانزد عام و خاص شده است.

سرهنگ پاسدار حیدری دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهترین حق دانست گفت: دفاع از این نظام مقدس زمانی معنی پیدا می کند که همه ما در صحنه های مختلف به خصوص در انتخابات پا به میدان بگذاریم.

وی با بیان اینکه امروز رای ندادن یعنی رای دادن به وضعیت موجود، گفت: اگر می خواهیم وضعیت موجود تغییر پیدا کند باید با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رای یک نه بزرگ به وضعیت حاکم بر کشور بدهیم.

انتهای پیام/ش