در جریان بازدید از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته، دکتر بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی و مهندس فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با حضور در غرفه شرکت های تابعه گروه صنعتی اطهر با جواد فشنگچی مدیرعامل این گروه صنعتی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انعکاس به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در این دیدار رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و تاثیر بی نظیر آن بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور افزود: بی تردید توسعه بخش کشاورزی با تمامی خصوصیات و پیچیدگیها، وابسته به آن فرآیندی است که در بلندمدت با تدوین و اجرای برنامه های اصولی و صحیح محقق شود.

اکبر فتحی با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور ، داروهای دامپزشکی ، آبزیان و صنایع وابسته با هدف ارائه آخرین تولیدات ومحصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان برگزار شده است گفت: این نمایشگاه به عنوان یک حرکت اقتصادی می تواند به ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید و ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و دریافت سفارش از مشتریان نقش مهمی ایفا کند.
مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در جریان این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل اجرایی این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواستهای مشتریان نقش مهم و اساسی دارد.
جواد فشنگچی با تشریح شرکت اطهر دانه آذربایجان افزود: این کارخانه توان تولید دان پلت به ظرفیت ۳۰ تن در ساعت با استفاده از دانش روز جهانی بر اساس آخرین اصول بهداشتی را دارد.
قابل ذکر است؛ در راستای ارتقاء هضم پذیری خوراک و افزایش ارزش خوراک دام و طیور کارخانه اطهردانه آذربایجان در فاز دوم اقدام به تجهیز این کارخانه به دستگاه کراوان اکسپندر گردیده است.