ظهر امروز با حضور معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار بناب، نماینده، بخشدار و سایر مسئولان ارشد شهرستان، بلوار بعثت روستای زوارق به بهره برداری رسید

به گزارش انعکاس بناب، محمدرضا شاملو درحاشیه افتتاح این پروژه، ضمن تایید ناکافی بودن خدماتِ درخور اهالی شهرستان و حومه، از آسفالت ریزی ۵۰ هزار مترمربع طی ماه های اخیر در ۱۰ روستای بناب خبر داد و اظهار امیدواری کرد طی سال جاری خدمات و منابع بیشتری نسبت به سال گذشته، به این شهرستا اختصاص دهد

وی با تقدیر از پیگیری ها و عملکرد مطلوب نماینده مردم بناب، شاخص بهره برداری برای این شهرستان را ۱۰۰ درصد خوانده و خاطر نشان کرد طی سال گذشته، ۸ میلیارد تومان تنها از محل منابع ملی به شهرستان بناب تخصیص یافت.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین حجم آسفالت ریزی این نهاد طی ۴ الی ۵ سال گذشته را بالغ بر ۱۴ هزارو پانصد کیلومتر در سطح کشور دانست. همچنین بر وجود ۳۹ هزار و هفتصد روستای دارای طرح هادی تاکید کرد و افزود: سالانه ۳ هزار و پانصد روستا باید مورد بازنگری طرح هادی قرار گیرند.

شهریار فتحی ضمن خیر مقدم معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن، از افتتاح ۴ میلیارد تومانی پروژه ی بعثت زوارق خبر داده و گفت: این پروژه با پیگیری نماینده بناب و مشارکت بخشداری، بنیاد مسکن و دهیاری به ثمر نشسته است.

وی مساحت زیرسازی شده جهت آسفالت ریزی در این بلوار را ۱۶ هزار متر مربع، متراژ کانیو را ۱۹۰۰ و روفوش را ۱۴۰۰ متر مربع عنوان کرد که مجموعا ۱۶ هزار متر مربع آسفالت کاری صورت گرفته است.

فرماندار بناب همچنین احداث پل زوارق به جهت مشکلات حادث برای اهالی و تخصیص ۵ هزار تن قیر رایگان را نیز از معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن مطالبه نبود و در این راستا از وی قول مساعد همکاری را دریافت کرد.