امام جمعه بناب گفت: بسیج و سپاه در هر مقطع حساس کشور دادرس و امدادگر بوده و این دستاورد کمی برای نظام نیست و همه ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.
به گزارش انعکاس بناب به نقل خبرگزاری فارس، مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج منحصراً تشکیلات سیاسی و نظامی نیست، بسیج یعنی مسوولیت‌محوری و بسیج یعنی تدین.

وی با بیان اینکه شخص امیرالمؤمنین علی(ع) نیز سرسلسله شجره طیبه بسیج است؛ افزود: فرهنگ بسیج یعنی مسوولیت در برابر مسائل و سرنوشت تمام بشریت، چرا که رسالت تمام انبیا و اولیای الهی نیز نجات کل بشریت بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه بسیج وارث این تفکر است که منطقه‌ای فکر نمی‌کند و مسوولیت‌پذیری عالمانه و آگاهانه جزو اهداف و رسالت اصلی بسیج است.

باقری‌بنابی گفت: بسیج و سپاه از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و با حضور در تمام صحنه‌های مختلف یار و یاور محرومین جامعه بوده و در تمام بخش‌های مختلف به مردم خدمات لازم را ارائه می‌کند.

وی اذعان کرد: بسیج و سپاه در هر مقطع حساس کشور دادرس و امدادگر بوده و این دستاورد کمی برای نظام نیست و همه ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین از سپاهیان و نیروهای بسیجی شهرستان بناب که در تمام صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی نموده و به کمک مسوولان و مردم شتافتند، تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی از زحمات کادر درمان شهرستان نیز به‌خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی برای مهار ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران تقدیر و تشکر کرد و از مردم خواست ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کوتاه نمودن مراسم و اجتماعات حتماً از ماسک استفاده کنند.

امام جمعه بناب تأکید کرد: برای اینکه به‌زودی شاهد ریشه.کنی این ویروس منحوس در جامعه باشیم، مردم بایستی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به زدن واکسن اهتمام جدی کنند.