ایلام- فرمانده نیروی انتظامی از به‌کارگیری ۲۰ هزار نیروی پلیس در رده‌های مختلف برای تأمین امنیت برگشت زوار اربعین خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: پلیس آماده خدمات رسانی به زائران اربعین برای بازگشت به کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس در رده‌های مختلف برای تأمین امنیت و نظم ترافیکی برای بازگشت زوار به‌کارگیری شده است، گفت: از این تعداد بیش از هفت هزار نیروی کمکی به مرزهای کشور اعزام شده است.

اشتری تصریح کرد: در حال حاضر موج بازگشت زائرین اربعین به کشور آغاز شده و ناجا این آمادگی را دارد که علاوه بر مرز مهران در مرز شلمچه نیز زائران را برای ورود به کشور پذیرش کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ مشکلی در ورود زائران به کشور وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم زائران ورودی به کشور در مرزها از جمله مرز مهران، آمادگی ایجاد گیت های گذرنامه را داریم.

اشتری بیان کرد: در حال حاضر زائران بدون معطلی در گیت ها وارد کشور می‌شوند و در صورت نیاز گیت های جدید آماده به کار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ناجا تا آخرین ورود زائر به ایران خدمات رسانی خواهد کرد، یادآور شد: از زائران تقاضا داریم هنگام بازگشت به کشور عجله نکنند و برای جلوگیری از تصادفات احتمالی حتماً استراحت کامل را در دستور کار خود قرار دهند.