نایب رئیس شورای شهر بناب در مقام ریشه یابی مشکلات شهرستان، عدم استفاده بهینه از امکانات موجود توسط شهرداری را عامل مهم دامن زدن به مشکلات حال حاضر خوانده و پروژه های نیمه تمام شهرداری را مسبب ضرر و زیان های این نهاد ارزیابی کرد.

ناصر بزاز بنابی در گفتگو با خبرنگار انعکاس، عدم اتخاذ پیگیری های مستمر شهرداری بناب نسبت به پروژه های اجرایی این نهاد را مورد نقد قرار داده و گفت: پیگیری نکردن پروژه های نیمه تمام توسط شهرداری، میلیاردها تومان ضرر روی دست این نهاد گذاشته است.

 

وی پروژه هایی چون پیست های اسب سواری، اتومبیل رانی، موتور سواری، پارک سنجد، مغازه های میدان شهدا و نیز کنار آرامستان عسگر اباد و نهایتا دانشگاه علمی کاربردی شهرداری (که به دلیل عدم استاندارد بودنش، از سوی سازمان سنجش اجازه پذیرش دانشجو اخذ نکرده است) را نام برده و افزود: راکت ماندن این پروژه ها تبعات مالی و اجتماعی زیادی برای شهرداری و خصوصا شهرستان دارد.

 

ناصر بزاز بنابی، مدیریت قوی و حساب شده در جهت بهره برداری این منابع را خواستار شده و خاطر نشان کرد: اگر شهرداری بتواند به درستی، فرصت های مذکور را سامان دهد، این پروژه ها میتوانند منبع تولید درامدی بسیار مهم برای شهرداری محسوب گردند و دست این نهاد در ارائه خدمت به شهرستان بازتر گردد.