نائب رئیس شورای شهر بناب در صحن علنی شورای شهر بناب در حضور خبرنگاران گفت: وجود پروژه‌های نیمه تمام شهرداری پتانسیلی برای تولید درآمد برای شهرداری و ایجاد رفاه برای شهروندان است.

به گزارش انعکاس بناب، ناصر بزاز بنابی مسئولیتِ عظیمِ اعتمادِ مردم به واسطه رای و انتخاب ایشان را یادآور شده و افزود: هدف محوری عملکرد مسئولان، خصوصاً شورای شهر، پیاده شدن فرامین رهبری است، چرا که عمل به فرامین ایشان، در راستای رضایتمندی مردم است.

وی دغدغه های شورا را کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان، رفع و کاهش مشکلات مردم و ایجاد نشاط و شادابی برای شهروندان عنوان کرد و گفت: وظیفه اعضای شورا، شناسایی و رفع نقاط ضعف در شهرستان است.

نائب رئیس شورایی شهر بناب وجود پروژه‌های نیمه تمام را پتانسیلی برای تولید درآمد برای شهرداری و ایجاد رفاه برای شهروندان دانست و گفت: تکمیل این پروژه ها قدمی بزرگیست که انتظار می‌رود شورای شهر طی چهار سال خدمت خود، آن را عملی نماید. (کارخانه شن و ماسه، کارخانه بازیافت آسفالت، پیست اسب سواری، اتومبیلرانی، موتور‌سواری، پیست اسکی در ارتفاعات توتاخانه، مغازه های خالی متعلق به شهرداری و … همگی مصادیقی از این پروژه‌های نیمه‌تمام هستند)

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بناب پاره ای اقدامات غیرکارشناسی توسط شهرداران قبلی را نیز نقد کرده و گفت: تخریب کندرو بین میدان معلم تا میدان امیرکبیر، بدون مطالعه قبلی و به صورت غیر اصولی، عامل تحمیل هزینه‌های اضافی و استهلاک گردیده است؛ همچنین جنب پل سرداران شهید بناب، اقدام به حذف کندرو و برداشته شدن درختان شده و نیاز به آسفالت کاری مجدد به شهرداری را تحمیل نموده است که هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان را می‌طلبد. اینها مصادیقی از عملکرد غیرکارشناسی مسئولان وقت و تحمیل هزینه‌های اضافی به بیت المال میباشد.