آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهر خوشه مهر صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر، شهردار سابق و منتخب خوشه مهر و چندی از مسئولان برگزار گردید.

به گزارش انعکاس بناب حجت الاسلام باقری بنابی ، از وجود اجماع نظر بین مجلس و قوه قضاییه با هدف رفع مشکلات معیشتی مردم خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد دولت، برنامه های خوبی در جهت بهبود معیشت مردم خصوصاً قشر ضعیف جامعه پیش رو دارد و این حرکت ارزنده را ناشی از همسو بودن مجلس و دولت با یکدیگر ارزیابی نمود؛ شاخصه ای که در دولت‌های سابق کمرنگ تر بوده است.

نماینده مردم بناب ایجاد تعامل بین شورای شهر بناب، شهرداری، شورای شهر خوشه مهر و روستاهای بناب و استمرار آن را در جهت رفع مشکلات، سازنده و اثرگذار دانسته و تاکید کرد: همسو بودن اهداف و عملکرد مسئولان شهرستان، نقش بسزایی در رفع موانع و بهبود شرایط ایفا خواهد کرد.

حجت الاسلام بنابی با تقدیر از عملکرد یوسف زاده، شهردار سابق شهر خوشه مهر، خدمات وی را ارزنده خوانده و اظهار امیدواری کرد با توجه به سوابق پرویز کشاورز در سِمَت‌های مشابه، این روند، قوی تر از قبل ادامه یابد؛ این در حالی است که تعامل و مشارکت سازنده بین شهرداری و شورای شهر نیز در پیشبرد هرچه بهتر این هدف بی تاثیر نخواهد بود.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک به پیشرفت و توسعه شهر خوشه مهر، از شهردار منتخب خواست موضوع آسفالت‌ریزی، آب و فاضلاب خوشه مهر را پیگیری نمایند. احداث شعبه بانک سپه در خوشه مهر از اقداماتی است که طی مدت کوتاهی شاهد آن خواهیم بود و تلاش میشود شعبه بانک کشاورزی نیز در این شهر افتتاح گردد.