جلسه شورای آموزش و پرورش بناب با حضور نماینده فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان صبح امروز برگزار شد

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی، استقلال در رایِ وزیر اموزش و پرورش کشور و عدم سوگیری وی به نفع جناحی خاص را عامل موثری در رشد سیستم آموزش کشور عنوان کرد و افزود: وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده قشر علمی جامعه باید دفاع از حقوق دانش‌آموزان را جزو اولویت‌های اصلی خود بدانند.

وی با هدف ریشه یابی و سرعت گیری رفع موانع آموزشی، خواستار اجرای پژوهشی میدانی توسط نهاد آموزش و پرورش شهرستان شد تا مشکلات “مبتلابه” مدارس و دانش آموزان، شناسایی و بررسی گردیده و اقدامات لازم برای رفع آن، ارائه گردد.

دریافت میزبانی رویدادهای علمی دانش‌آموزی توسط آموزش و پرورش شهرستان، موضوع دیگری بود که نماینده بناب بدان پرداخته و آن را باعث ارتقای سطح علمی و اجتماعی شهرستان دانست.

فرماندار بناب تبعیت از ستاد ملی مقابله با کرونا را در اولویت خوانده و تاکید کرد قطعا هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد اما شرط لازم آن، رعایت تمامی پروتکل ها می باشد به نحوی که باعث ایجاد امنیت روانی برای والدین دانش آموزان گردد.

وی عدم دریافت احتمالیِ واکسن، از سوی فرهنگیان را جای تعجب دانست و گفت: قطعا انتظار از این قشر بالاست این در حالی است که هر فردی از دانش آموزان و معلمان که واکسینه نشده اند، هر سه روز یک بار به ارائه برگه آزمایش اقدام نمایند. همچنین آمار دانش آموزانی که واکسینه نشده اند در اختیار مدیریت مدرسه قرار گیرد و اقدامات لازم انجام گردد.