نماینده بناب شهید حاج قاسم سلیمانی را سمبلی از تفکر تمدن نوین اسلامی در جهان دانست.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بزرگداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: رفتار، کردار و مکتب شهید سلیمانی باید در جامعه به خصوص در بین ما مسئولان، دولت و مجلس به عنوان یک نقشه راه باشد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران در خطیرین مقطع تاریخی خود واقع شده است؛ مقطعی که الگوهای زنده و تاثیرگذار به جهان ارائه نموده و شاهد گسترش این تفکر نوین و آزادی خواه در منطقه و بلکه در جهان است.

نماینده بناب، سردار سلیمانی را میدان‌دار اخلاص و عملِ توام، چه در خارج از مرزها و چه در داخل کشور عزیزمان دانسته و افزود: تعلق قلبی وی به مردم و جانفشانی او برای آرمان‌های انقلاب، سرمشق خوبی برای برخی از مسئولان می‌تواند باشد؛ چرا که در شرایط کنونی تنها راه برون رفت از مشکلات، اقدام جهادی و مخلصانه مسئولان است.

وی با استناد به جمله تاریخی سردار شهید، که فرمود: «جامعه‌ای سالم می‌شود که افراد صالح بر آن حاکم شود، افراد منزه جامعه را منظم می کنند»، گفت: دولت باید در انتصابات خود، وسواسیت لازم را به خرج دهد و نیروهایی را به کار گیرد که متعهد و متخصص بوده و همچون سردار دلها، تنها هدفش خدمت به ملت شریف باشد؛ در آن صورت جامعه ما طبق گفته شهید سلیمانی منزه و منظم می شود.