فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به برنامه های هفته بصیرت در شهرستان بناب، گفت: اهدای 1300 بسته معیشتی، توزیع 8 هزار پرس غذای گرم، اهدای جهزیه و گرامیداشت حماسه 9 دی از جمله برنامه های مهم این هفته است.

سرهنگ پاسدار حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، با تسلیت ایام فاطمیه، به گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پرداخته، واقع شدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی را عاملی افزون بر اهمیت این هفته که هفته بصیرت نامگذاری شده است، نامید.

وی حماسه ۹ دی را روز نقش بر آب شدن توطئه دشمنان دانست که ملت با بصیرت خصوصا مردم آذربایجان با موقعیت شناسی، به صحنه امده و مشت محکمی بر دهن استکبار زدند و با ولایت، میثاق دوباره بستند

«اخلاص» و «مردم داری» دو شاخصه بارز حاج قاسم سلیمانی بود که سرهنگ پاسدار حیدری از آن نام برد و تاکید کرد: سردارسلیمانی قهرمانی ملی و اسطوره ای بین المللی در جبهه مقاومت بود و اگر امروز، منطقه از لوث تکفیری ها پاک شده و امنیت بر کشور عزیزمان سایه انداخته، این مهم را مدیون آن سردار رشیدیم.

وی از برنامه های شاخص هفته بصیرت، به مراسم ۹ دی و سخنرانی سردار بابازاده، در روز پنجشنبه واقع در مصلی اعظم بناب اشاره کرده و گفت: به نیت «مردم داری» سردار سلیمانی، آنچه مورد توجه ما بوده، اقدام عملی است؛ لذا استمرار طرح حاج قاسم سلیمانی و اجرای ویزیت رایگان به همراه توزیع دارو در مناطق محروم همچنان ادامه دار خواهد بود. گفتنی است ویژه برنامه ۹ دی در شهر خوشه مهر نیز موازی با شهرستان بناب اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک مومنانه بین اقشار کم برخوردار، اهدای جهیزیه، توزیع ۸ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت خیرین شهرستان، را از دیگر برنامه های پیش بینی شده ی هفته ی بصیرت عنوان کرد.

وی در خاتمه از هیئت امنای مساجد، هیات های ورزشی و سایر گروه های فعال شهرستان نیز جهت حضور پرشور در ویژه برنامه ۹ دی، دعوت به عمل آورد و خاطر نشان کرد: هر ملتی که تاریخ خود را نشناسد، تاریخ برای وی تکرار می گردد.