⚡️فرماندار بناب ظرفیت عظیم باشگاه ورزشی ولایت بناب را تحسین برانگیز دانست و گفت: حضور بالای ۵۰۰ نفر ورزشکار در این باشگاه نشان از اهمیت و جایگاه این رشته ورزشی در شهرستان بناب است که جا دارد از زحمات استاد اللهوردیان قدردانی کنیم.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی عصر امروز با حضور در خانه کونگ فوتوآی ولایت شهرستان بناب از نزدیک با مدیریت و سایر ورزشکاران این رشته دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان بناب در این دیدار با اشاره به جایگاه ارزشمند ورزشی و فرهنگی خانه کونگ فوتوآی ولایت بناب گفت: قبلا غیرحضوری تعاریف زیادی از این خانه ورزشی در بناب شنیده بودم اما امروز عمیقا متوجه شدم که این رشته بسیار زیبا و رزمی در بناب طرفداران بسیار زیادی از اقشار مختلف دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اینکه بنده با وجود اینکه ورزشکار نیستم اما روحیه ورزشی بالایی دارم، اظهار داشت: حضور بنده در جمع ورزشکاران رشته رزمی کونگ فو توآ بیش از هر چیز برای خودم هیجان انگیز است چرا که فکر نمی‌کردم چنین مجموعه ورزشی بزرگ و پر شور و نشاطی در بناب وجود داشته باشد!

وی با بیان اینکه همه می دانیم ورزش موجب جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می شود، گفت: از همه اقشار مردم شهرستان بناب به خصوص جوانان انتظار داریم بخشی از ساعت روزانه خود را به ورزش تخصیص بدهند.

وی خاطر نشان کرد: قطعاً با کمک ورزش بسیاری از بیماری های جسمی و روحی از ما دور خواهد شد و با فکری آزاد می توانیم امورات روزمره خود را انجام داده و آینده بسیار بهتری را برای خود و خانواده بسازیم.

فرماندار شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه به عنوان مقام عالی دولت در این شهرستان با تمام پتانسیل از خانه کونگ فوتوآی شهرستان بناب حمایت خواهم کرد، گفت: ضمن تقدیر از تلاش های استاد راهدان عزیز الهوردیان، امیدوارم بتوانیم حمایت های بسیار بیشتری را از این رشته زیبای ورزشی داشته باشیم.