فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: بصیرت یعنی آگاه به زمان بودن، دشمن شناس بودن، حضور به موقع در صحنه و دفاع از دستاوردهایی که خون هزاران شهید پای ان امضا شده است.

به گزارش انعکاس بناب سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در همایش بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت،  با گرامیداشت مقارن ایام فاطمیه، حماسه ۹ دی و ایام شهادت سردار سلیمانی، وقایع مذکور را در راستای هدفی واحد خواند و گفت: حضرت فاطمه سلام الله، بانوی با بصیرتی بود که در دفاع از ولایت به شهادت رسید؛ این در حالی است که حماسه ۹ دی نیز عرصه نمایش بصیرت آحاد ملت ولایتمدار ایران اسلامی بود و زمان شناسیِ در کنار دشمن شناسی مردم آگاه، فتنه های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در تعریف بصیرتی که رهبر انقلاب حماسه ۹ دی را تجلی آن خواند، گفت: بصیرت یعنی آگاه به زمان بودن، دشمن شناس بودن، حضور به موقع در صحنه و دفاع از دستاوردهایی که خون هزاران شهید پای ان امضا شده است و این شاخصه ها حماسه ۹ دی را آفرید.

وی سردار سلیمانی را فرزند با بصیرت انقلابی خواند و افزود حاج قاسم سلیمانی دانش‌آموخته مکتب ولایت بود و دشمن زمانه خود را به خوبی شناخت قالب گفتگوی بصیران به رهبرش در مقابل دشمن صف آرایی کرد و تبدیل به الگویی جاویدان برای آزادی خواهان ایران شد به گونه‌ای که سر تا پای عمل و بصیر بود و حتی خونان سردار رشید نیز بصیرت داور است.