نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اعلام حضور قطعی خود در انتخابات آینده مجلس رسماً استارت انتخاباتی را زد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اعلام حضور قطعی خود در انتخابات آینده مجلس رسماً استارت انتخاباتی را زد.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، نماینده مردم بناب در مجلس نهم عصر جمعه در اجتماع بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی بناب این خبر را اعلام کرد و گفت: برای ادامه مسیری که در پی گرفته بودم و با هدف تکمیل کارهای ناقصم در این دوره حتماً در انتخابات آینده مجلس شرکت می کنم و تا پای جان با عهدی که با مردم بناب بسته بودم خواهم ایستاد.

۱۱۱۱۱۱۱۱


حجت الاسلام محمد باقری از بانوان فعال بناب خواست با مطالعه سوابق و مقایسه عملکردها و افزایش معلومات از کاندیداها درست و منطقی و معقول تصمیم بگیرند و اجازه ندهند نامزدهای انتخاباتی از عواطف مردم سوء استفاده کنند.
وی تاکید کرد: مردم باید از همین الان ضمن تحقیق و بررسی اجازه ندهند دوباره عده ای مقام طلب روی افکار آنها موج سواری کنند بلکه قضاوت منصفانه و انتخاب آگاهانه حق مسلم مردم است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دست من استخدام مردم در کارهای دولتی بر نمی اید گفت: من حتی درخواست نزدیکان خودم درباره استخدام در مراکز دولتی را قبول نکرده ام چون معتقدم این نوع استخدام فقط باید از طریق برگزاری ازمون استخدامی صورت گیرد اما برای اشتغال در بخش هیا خصوصی در خدمت شهروندان جویای کار هستم.
حجت الاسلام محمد باقری با اشاره به آخرین وضعیت توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان گفت: علاوه بر اتمام ورزشگاه پنج هزار نفری شهر بناب تا پایان امسال که یکصد میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته است، دو باب ورزشگاه سرپوشیده دیگر نیز در دو روستای بزرگ حومه بناب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی از تعیین ردیف بودجه برای احداث کمربندی شرقی بناب به عنوان پروژه ملی در بودجه کل کشور در سال جاری خبر داد و گفت: در صورت تحقق اعتبار عملیات اجرایی این پروژه امسال شروع می شود.
این نماینده مجلس در خصوص پروژه در حال اجرای پل روگذر میدان معلم هم گفت: برای اجرای این طرح که از سال ۹۱ شروع شده است تاکنون اعتباری در بودجه کشور پیش بینی نشده است اما مسئولان تلاش می کنند با تامین اعتبار لازم بتوانند سال آینده آن را به بهره برداری برسانند.
حجت الاسلام باقری همچنین از هزینه ۲۰۰ میلیاردی برای اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهری بناب خبر داد و گفت: این طرح ملی در آستانه تکمیل نهایی قرار داشته و مسئولان قول داده اند تا سه ماه آینده آن را به مرحله بهره برداری آزمایشی برسانند.
به گفته وی بیش از ۸۰ درصد مطالعات طرح احداث ایستگاه راه آهن بناب در کنار شهرک صنعتی این شهر تمام شده و علاوه بر آن برقی کردن خط ریلی بناب تبریز هم به عنوان مطالبه عمومی شهروندان پیگیری می شود.
نماینده مردم بناب در بخش دیگری از سخنان خود خبرهای خوشی هم از طرح احداث بیمارستان جدید برای بناب داد و گفت: امسال بیمارستان ۹۶ تختخوابی جدید بناب وارد بودجه کل کشور شده و دولت متعهد شده با تحقق اعتبار لازم برای احداث ان به عنوان جایگزین بیمارستان امام خمینی فعلی اقدام کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از مشکلات دیرینه شهرک ولی عصر(عج) بناب به عنوان یکی از معضلات شهرستان نام برد و گفت: تلاش می کنیم در روزهای آینده تکمیل و توسعه این شهرک را به شهرداری واگذار کنیم.
حجت الاسلام باقری افزود: با وجود اینکه سال گذشته بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های این شهرک هزینه شده اما اجرای طرح مسکن مهر در آنجا توان لازم را از ما گرفته است.
وی در ادامه از احیا و بازگشت مرکز تحقیقات انرژی اتمی و دانشکده اب و برق به شهرستان در سه سال گذشته به عنوان دستاورد مهم علمی و پژوهشی برای این شهرستان نام برد و گفت: برای این دو مرکز اینده مشخصی ترسیم شده و کارهای خوبی در آنها شروع شده است و بزودی مرکز تحقیقاتی و پژوهشی انرزی اتمی بناب یکی از مراکز برتر کشور می شود.
به گفته حجت الاسلام باقری نیروگاه حرارتی سهند بناب نیز که تا چند سال قبل به بخش نیمه دولتی واگذار شده بود به اغوش دولت بازگشته و اجرای فازهای ۳ و ۴ آن با تامین اعتبار لازم به مرحله مناقصه می رود.

انتهای پیام/ش