بیش از هزار نفر دوچرخه سوار مقطع ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان که در بین آنها افراد پا به سن گذاشته نیز دیده می شدند پس از طی مسیر سه کیلومتری در پارک فدک این شهرستان گرد هم آمدند. در این همایش به قید قرعه جوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان اهداء شد. شهردار بناب در این […]

بیش از هزار نفر دوچرخه سوار مقطع ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان که در بین آنها افراد پا به سن گذاشته نیز دیده می شدند پس از طی مسیر سه کیلومتری در پارک فدک این شهرستان گرد هم آمدند.

در این همایش به قید قرعه جوایز ارزنده ای به شرکت کنندگان اهداء شد.

شهردار بناب در این همایش با اشاره به جایگاه دوچرخه در شهرستان بناب گفت:بناب سالیان سال است که به عنوان شهر دوچرخه ایران مطرح است ولی مدتی است این ورزش عمومی که ارتباط مستقیم با فرهنگ و آداب مردم منطقه دارد به دست فراموشی سپرده می شود.

برزگر جلالی افزود:شهرداری مصمم است با اجرای همایش دوچرخه سواری این عنوان را احیاء نماید.

وی تصریح کرد:برای تقویت عنوان ملی بناب شهر دوچرخه از اول مهر هر دانش آموزی در سطح شهر از دوچرخه استفاده کند از وی جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

پس از رکود چند ساله که برگزاری همایش بناب شهر دو چرخه با آن مواجه بود امسال با تدارکات جدی مسئولین شهرستان این همایش با حضور چهره های ورزشی ملی و جوایز ارزنده ۲۵ مهر همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

پیش بینی می شود در این همایش بین پنج الی ده هزار دوچرخه سوار شرکت کنند.