مردم همیشه در صحنه، متدین و روزه‌دار بناب در باحضور حماسی و باصلابت خود امسال راهپیمایی روز جهانی قدس را به گونه‌ای متفاوت رقم زدند.

به گزارش انعکاس بناب، بعد از دوسال تعطیلی راهپیمایی ها در اثر کرونا، امسال بنابی ها پرشور تر از همیشه به خیابان آمدند تا نام فلسطین را زنده نگه دارند و با مشت‌های گره کرده و دهان روزه شعار “مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا” خود را سردادند تا بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کنند.

در آیین راهپیمایی روز قدس امسال که به طبق رنگ بندی‌های کرونایی در استان برگزار شد، حضور اقشار مختلف مردم اعم از روحانیون، مسوولان نظامی، اجرایی و انتظامی، جوانان، میانسالان و حتی سالخوردگان بسیار برجسته بود که برای حمایت چندین باره از مردم مظلوم فلسطین و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به صحنه آمدند و جهان امسال هم بار دیگر نظاره گر شکوه و عظمت ملت همیشه در صحنه ایران و حضور گسترده مرد، زن، پیر و جوان مشت محکمی بر توطئه دشمنان بود.

گفتنی است، در پایان این آیین راهپیمایی باشکوه، قطعنامه استکبارستیزی مردم بناب و حمایت آنان از فلسطین مظلوم قرائت شد. و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

گزارش: هاشم باکمال