فرمانده سپاه ناحیه بناب امروز در حرکتی متفاوت و به دور از شهر با حضور در مدارس روستاهای خلیلوند و چپقلو از معلمان زحمتکش این روستاها تجلیل و قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در این دیدار با گرامیداشت یاد خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان گفت: اگر امروز سیستم آموزشی کشور شاهد خلق شدن نخبگان آموزشی می‌شود مدیون معلمان با اخلاق و با وجدانی است که صادقانه پا روی خواسته‌های مالی می‌گذارند و وقت خود را برای پرورش و تعلیم این مرز و بوم می‌گذارند.

 

وی با اشاره به مقام شهید مطهری خاطر نشان کرد: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه معلم بود و به شرایط زمان خود آگاهی کامل داشت این شهید بزرگوار همچون طبیبی بود که درد جامعه خود را شناخته بود و درمان آن را یک وظیفه و تکلیه شرعی می‌دانست و در هر عرصه‌ای که احساس می‌کرد حضور و تلاش در آن ضروری است وارد میدان عمل می‌شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بناب در خاتمه ضمن قدردانی مجدد از زحمات معلمان شهرستان بناب، گفت: ای کاش برخی مراسمات روز معلم در روستاها نیز برگزار شود و اینطور مورد غفلت واقع نگردد، ما بر خود وظیفه دانستیم امسال این روز بزرگ را در دو روستای خلیلوند و چپقلو گرامی بداریم و تبریک خود را بر تمام معلمان برسانیم.