رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بناب به همراه کارشناسان ممیزی در جهت رفع موانع مالیاتی تولید از کارخانه کاوه افروز بناب بازدید کردند.

به گزارش انعکاس بناب، قادرقلی مختاری در بازدید از این کارخانه عدالت محوری را اولویت اصلی اداره امور اقتصادی و دارایی شهرستان بناب عنوان کرد و گفت: با هدف قرار دادن شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، تا زمانی که در این نهاد به عنوان خادم مردم مشغول هستیم، در راستای رفع موانع مالیاتی تولیدکنندگان عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی ضمن قدردانی از تمامی همکاران خود در امور مالیاتی شهرستان، گفت: بنده خودم و همکاران عزیزم در این شرایط اقتصادی تمام سعی خود را می کنیم تا فشار زیادی بر دوش تولید کنندگان از طرف دارایی تحمیل نگردد و در عین حال عدالت و انصاف را سرلوحه قضاوت های مالیاتی خود قرار می دهیم.

 

مختاری با اشاره به ایرادات اساسی اظهارنامه های مالیاتی مودیان، افزود: برخی از مودیان عزیز متاسفانه از روی ناآگاهی اظهارنامه مالیاتی خود را صفر وارد می کنند و زمانی که خریدی از طرف آنها صورت می گیرد و از طرف فروشنده در سیستم می گردد، نوعی کتمان درآمد به حساب می آید و هیچ گونه معافیت مالیاتی برای مودی شامل نمی گردد و شامل جریمه نیز می شود.

 

رئیس اداره امور اقتصادی و دارایی شهرستان بناب با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدگان در شرایط کنونی، گفت: با همکاران خود برنامه ریزی کرده ایم در غیر ساعات اداری با حضور در کارخانجات شهرستان به مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان رسیدگی کرده و موانع این عزیزان را برطرف کنیم.

 

وی در عین حال افزود: در همین راستا در بازدید امروز از کارخانه کاوه افروز بناب نهایت مساعدت های لازم از سوی ما صورت گرفته و بنا شد کارفرمای محترم در راستای اشتغالزایی و تولید نهایت تلاش خود را بکار بگیرند.

 

مختاری در خاتمه از حسن نظر و توجه قابل تحسین مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به تولیدکنندگان قدردانی کرد و گفت: رویکرد مدیر کل محترم حمایت از تولید بوده و ما نیز در همین راستا دست تولیدکنندگان عزیز را می بوسیم و در حل مشکلات مالیاتی آنها نهایت همکاری را خواهیم کرد.

 

گفتنی است کارخانه کاوه افروز بناب در زمینه تولید آب گرمکن، بخاری گازی و روگازی فعالیت دارد و تولیدات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش میرساند در این کارخانه بیش ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند.