سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: مردمداری و پاسخگویی در صدر فعالیت های روابط عمومی قرار دارد.

 به گزارش انعکاس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به کلیه فعالان این عرصه، افزود: روابط عمومی مهم ترین پل ارتباطی و زبان گویای شرکت در ارتباط با ذی نفعان و مخاطبان سازمانی می باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت عملکرد روابط عمومی در اقناع و افزایش رضایت مردمی اظهار داشت: شفاف سازی، افکار سنجی و پاسخگویی سه اصل مهم روابط عمومی در ایجاد ارتباط موثر و  شناسایی نیازهای ذی نفعان می باشد.

 

کمالی درخصوص الزامات اجرایی روابط عمومی شرکت گاز تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده با رویکرد علمی و نگاه پژوهشی در تدوین برنامه های راهبردی و اجرای فرآیندهای مرتبط اقدام شود چرا که همگامی با تغییرات روز و دنیای تکنولوژی صرفاً با همراهی و مدیریت دانش فراهم خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: می بایست با ارتباطات موثر رسانه ای، مدیریت محتوا و پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف در نیل به اهداف شرکت که جلب رضایت عمومی می باشد، تلاش نماییم.

 

خاطرنشان می گردد سرپرست شرکت گاز استان در جلسه هم اندیشی با کارکنان واحد روابط عمومی بر  لزوم توجه بیش از پیش به گره گشایی از امور مردم و شناسایی عوامل نارضایتی ذی نفعان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با خدمت رسانی صادقانه و افزایش رفاه مردم استان، شاهد تحقق اهداف عالیه شرکت خواهیم بود