نماینده بناب گفت: با تکمیل طرح توسعه ۱۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب حداقل ۲ هزار و ۴۰۰ نفر دیگر صاحب شغل می شوند.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی در حاشیه بازدید از این طرح، با اشاره به مشکلات و موانع توسعه شهرک صنعتی بناب، گفت: نبود زیرساختهای مهم از جمله تصفیه خانه یکی از معضلات اساسی این شهرک است که امیدواریم با دستورات ویژه دکتر رسولیان عملیات اجرایی آن قبل از شروع به کار واحدهای تازه تاسیس، آغاز گردد.

 

نماینده بناب بناب تعداد واحدهای پیش بینی شده در طرح توسعه شهرک صنعتی بناب را ۱۲۰ واحد عنوان کرد و گفت: شهرستان بناب بیش از این دیگر کشش توسعه صنایع تولیدی را ندارد، هرچند زمین برای توسعه داریم اما به لحاظ زیست محیطی دیگر نباید برنامه ای برای توسعه داشته باشیم.

 

وی نبود ساختمان اداری مدیریت را یکی دیگر از مشکلات این شهرک عنوان کرد و افزود: ‌دفتر شهرک صنعتی بناب در حد یک نگهبانی است، مطالبه دیگر ما از معاون وزیر ایجاد یک واحد خدماتی و مدیریتی در این شهرک است.

 

باقری بناب با اشاره به قیمت گذاری زمین‌های شهرک صنعتی، گفت: زمین‌های طرح توسعه ۱۰۰ هکتاری شهرک باید به افراد دارای توانمندی مالی و با نرخ و قیمت مصوب قبلی واگذار گردد.

 

وی درخاتمه اظهار امیدواری کرد و گفت: با راه اندازی ۱۲۰ واحد تولیدی در این شهرک، حداقل ۲ هزار ۴۰۰ نفر دیگر صاحب شغل خواهند شد.