فرماندار شهرستان بناب از کشف ۱۰ تن آرد قاچاق برای توزیع در خارج از شبکه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات بناب به ارزش ۱ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال خبر داد.

‍ به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب در این خصوص گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان بناب ۱۰ تن آرد قاچاق کشف و از خروج غیرقانونی آن برای توزیع در خارج از شبکه جلوگیری شد.

رضا لعلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: متصدیان چهار واحد نانوایی، عامل توزیع آرد و یکی از واحدهای آردسازی قصد خروج این یمزان آرد را از شهرستان داشتند.

وی ارزش ریالی این محموله آرد را یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال اعلام کرد.

به گفته این مقام دولتی در شهرستان بناب پیش از این نیز سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان بناب توانسته بودند طی چندین عملیات مختلف ۲۵ تن آرد قاچاق را در این شهرستان کشف و ضبط کنند.

لعلی از شهروندان بنابی خواست تا در این خصوص نهایت همکاری را با نهادهای امنیتی مربوطه بعمل آورده و در اطلاع رسانی اخبار به این دستگاه ها یاریگر این نهاد باشند تا در امر مبارزه با فساد گام های عملی را برداریم.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

از چند هفته پیش که دولت اجرای برنامه های اقتصادی مرتبط با یارانه ها و به عبارتی دیگر جراحی اقتصادی را آغاز کرده است، سودجویان بدون در نظر گرفتن شرایط سخت معیشتی مردم و با زیر پا گذاشتن انصاف و وجدان عمومی از هر فرصتی استفاده می کنند تا به طریقی کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان را از چرخه توزیع عادلانه خارج و با قیمت های بالاتر قاچاق کنند که خوشبختانه در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و چنگال عدالت گرفتار می شوند.