فرماندار شهرستان بناب به همراه نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای عملیات روکش آسفالت شهر خوشه مهر بازدید بعمل آورد.

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب در حاشیه این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده حجم بزرگی از راه ‌های روستایی و ورودی شهرستان بناب از سمت شهرستان عجبشیر آسفالت ریزی شده است.

 

وی در همین زمینه به اجرای روکش آسفالت راه روستایی چپقلو با متراژ ۳۷۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت راه روستایی ینگی کند خانه برق با متراژ ۱۳۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت شهر خوشه مهر با متراژ ۳۲۰۰۰ مترمربع، اجرای روکش آسفالت راه روستایی(۳۶ هزار) و داخل روستای(۱۱ هزار) چلقایی با مجموع متراژ ۴۷۰۰۰ مترمربع تاکید کرد.

 

لعلی از اجرای روکش آسفالت روستای روشت بزرگ با متراژ ۱۸۰۰۰ مترمربع در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در مجموع شاهد اجرای روکش آسفالت نزدیک به ۱۵۰ هزار مترمربع راه روستایی در شهرستان بناب با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان بوده ایم.

 

فرماندار بناب خاطرنشان کرد ۵۰% از اعتبارات مربوط به راه روستایی از محل قیر رایگانی بوده است که اداره کل راهداری و حمل نقل جاده تامین کرده و ۵۰% از محل اعتبارات استانی که در اختیار فرمانداری هاست.

 

مقام عالی دولت در شهرستان بناب همچنین از اجرای روکش آسفالت وردی شهرستان بناب از سمت شهرستان عجبشیر در مسیر رفت و برگشت خبر داد و گفت: ۶ کیلومتر از ورودی شهرستان بناب از سمت شهرستان عجبشیر و ۳ کیلومتر از سمت بناب به عجبشیر با مجوع متراژ ۱۰۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی آسفالت ریزی شده است.