رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود وارد خراسان شمالی شد و در بدو ورود با تأکید بر پرهیز از کلنگ زنی های جدید، رنج مردم از پروژه های نیمه کاره را یادآور شد.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری مهر ،خراسان شمالی مقصد سفر روز پنجشنبه دوم تیر رئیس جمهور است.

طبق اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست محترم نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رئیس جمهوری، در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

وزیر کشور در شهرستان بجنورد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، وزیر نیرو در شهرستان‌های شیروان و فاروج، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های گرمه و جاجرم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه وسملقان حضور می‌یابند.

مسئولان علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

حسین نژاد گفت: در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رئیس جمهور خواهند بود.


اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا به خراسان شمالی را در زیر بخوانید.


۱۰:۴۷ بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع چغندر قند حصار گرمخان


۱۰:۲۲ وزیر راه: ۴ هزار میلیارد برای راهسازی خراسان شمالی مصوب شد

۴ هزار میلیارد تومان برای راهسازی خراسان شمالی مصوب شد

رستم قاسمی گفت: ۴ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های راهسازی خراسان شمالی تخصیص خواهد یافت که هزار میلیارد تومان آن برای حوزه روستایی است.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


۱۰:۱۰ دیدار مردمی وزیر کشور در بجنورد

دیدار مردمی وزیر کشور در بجنورد


۹:۵۴ ورود وزیر جهاد کشاورزی به مانه و سملقان


۹:۵۲ عملیات اجرایی احداث ۶۰ کیلومتر راه روستایی خراسان شمالی آغاز شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۵۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی شامل احداث ۶۰ کیلومتر راه روستایی و بهسازی روکش ۱۵۰ کیلومتر راه در خراسان شمالی آغاز شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


۹:۱۵ ورود وزیر راه به اسفراینج

وزیر راه و شهرسازی وارد شهرستان اسفراین شد


۹:۱۵ رئیس جمهور: پروژه‌های نیمه تمام خراسان شمالی مردم را رنج می‌دهد

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به خراسان شمالی اظهار کرد: اگر چه از تأسیس استان خراسان شمالی سال‌ها می‌گذرد اما به علت برخی محرومیت‌ها همچنان شرایط یک استان را ندارد.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه خاص به خراسان شمالی، ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام یکی از مشکلات خراسان شمالی است که مردم را رنج می‌دهد.

وی افزود: در دولت به دنبال کلنگ زنی پروژه جدید نیستیم بلکه به دنبال اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.


۸:۳۹ رئیس جمهور وارد خراسان شمالی شد