رئیس دانشگاه پیام نور در مورد اخذ مجوز مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی فرمود؛

به گزارش انعکاس بناب، دکتر زرافشان ریاست دانشگاه از موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نورمرکز بناب خبر داد و گفت: این رشته در دفترچه انتخاب رشته ارشد که طی روزهای اخیر توسط سازمان سنجش کشور منتشر شده، گنجانده شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اشاره به اینکه بعد از سال ۱۳۹۴ به این دانشگاه برای اولین بار توانست رشته جدیدی در مقطع تحصیلات تکمیلی دایر کند، همچنین نیاز و تقاضای بالای این رشته در بستر صنعتی و تجاری شهرستان و نیز دایر نبودن این رشته در دیگر مراکز دانشگاه پیام نور شمال غرب کشور، اهمیت این موفقیت را دوچندان می کند.

 

زرافشان افزود برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید ۲۰ نفر ظرفیت اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به اهمیت رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی ، گفت: فارغ التحصیلان این رشته به مباحث کسب و کار، تدوین استراتژی، بازاریابی، شناخت بازار هدف، توسعه محصول، فروش، برنینگ و…. تسلط داشته و بازار کار مناسبی خواهند داشت.

 

دکتر زرافشان خاطرنشان کرد: با تصویب این رشته جدید، مجموع رشته های دایر در تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور مرکز بناب در کنار رشته های روانشاسی و مخاطرات محیطی به ۳ رشته رسیده و در دفترچه سازمان سنجش منتشر شده است.

 

ایشان اظهار داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی از یکسال گذشته با جدیت در دستور کار مدیریت این مرکز قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ، اقدامات خوبی جهت ایجاد ۵ رشته دیگر در مقطع تحصیلات تکمیلی منجمله ۱- حقوق خصوصی ۲- جغرافیا و برنامه ریزی شهری ۳-فیزیولوژی ورزشی ۴- ریاضی کاربردی ۵- روانشناسی بالینی انجام شده است.

 

دکتر زرافشان در پایان ضمن تبریک به همه دانشگاهیان و مردم دانش دوست شهرستان بناب،از همه افرادی که در تصویب موافقت قطعی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد تلاش های ارزنده ای انجام دادند ، اعم از دکتر باقری بنابی نماینده مقتدر و پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر جمال پور ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان، دکتر صفرپور مدیر برنامه ریزی استان و مجموعه همکاران این مرکز دانشگاهی در این امر تشکر و قدردانی کرد.