فرماندار بناب با اشاره به ویژگی های بسیج، گفت: بسیج یک مکتب و ایدئولوژی است.

به گزارش انعکاس بناب رضا لعلی صبح امروز در رزمایش گردانهای بیت المقدس سپاه ناحیه بناب، با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر “بسیج شجره طیبه و درخت با طراوت و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار و حدیث عشق، می دهد”، گفت: بسیج یک مکتب و ایدئولوژی است و بسیجی با اخلاص خود هرکاری را برای رضای خدا، انجام می دهد

 

فرماندار بناب به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر “پاک ترین و با تقواترین جوانان، در بسیج جمع شده اند” اشاره کرد و گفت: شجره طیبه، شجاعت و شهامت، استقامت و پایداری، ولایتمداری و عمل جهادی از جمله ویژگی هایی است که در بسیج و بسیجی نمود پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه بسیجی در حال رشد و نمو است و نگرش او، پاک و طیبه است، افزود: بسیج در تمام میدان ها مانند میدان جنگ، حضور دارد همیشه و در همه حال، پیروز است.

 

لعلی حضور بسیج در عرصه های مختلف را موثر دانست و گفت: بسیجی در جهاد به معنای خاص جنگ و نبرد با سلاح و در معنای عام، حضور در تمام زمینه ها مانند زلزله، کرونا و… حضور دارد.

 

فرماندار بناب در پایان سخنان خود به فرموده امام رحمه الله علیه اشاره کرد و گفت: سخن گهربار امام امروزه بیشتر مشهود است که می فرماید “در هنگام خطر ملتی جاوید و سربلند است که اکثریت آن، آمادگی رزمی و غیررزمی داشته باشند” و اینکه مهمترین ثمره انقلاب، بسیج است.