امام جمعه بناب گفت: تا به امروز ظلم به مردم جواب نداده و نخواهد داد، رژیم آل سعود با این ظلم و جنایت سنگینی که کرده است، در واقع قبر خود را کنده اند و قطعاً مردم مظلوم یمن در این میدان پیروز خواهند شد.

امام جمعه بناب گفت: تا به امروز ظلم به مردم جواب نداده و نخواهد داد، رژیم آل سعود با این ظلم و جنایت سنگینی که کرده است، در واقع قبر خود را کنده اند و قطعاً مردم مظلوم یمن در این میدان پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، خطیب جمعه شهرستان بناب ظهر امروز در آیین خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی با اشاره به فضیلت های شکر نعمت توسط انسان گفت: اگر نعمتهای الهی باعث شود که انسان طغیان کند و این نعمتها باعث دوری انسان از خداوند شود، این نوع عمل کفر نعمت خواهد بود.

امام جمعه بناب با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این روز، روزی است که تنها ارتشی که زیر آسمان کبود در زیر پرچم اسلام از طاغوت جدا شده و کلمه توحید را قبول کرد و به آغوش اسلام برگشت.

وی تصریح کرد: اگر در سال ۵۷ آن اتفاق عظیم نمی افتاد مسلماً انقلاب اسلامی ایران با این سرعت به این پیروزی دست نمی یافت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تاکید کرد: پیوستن ارتش به این انقلاب و مردم شرف افتخاری است که همیشه در سینه تاریخ این مملکن خواهد درخشید.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه ارتش ایران در بهمن سال ۵۷ امتحان سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: ارتش پرافتخار ایران در آن زمان از باطل جدا شده و به حق پیوستند و ما امروز این تحول و افتخار بزرگ را به تمامی نیروی های مسلح تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی صیاد شیرازی را که یکی از فرماندهان نمونه و بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود به عنوان الگو و اسوه ای برتر برای سایر نظامیان دانست و گفت: شهید صیاد شیرازی سراسر عمرش باایمان و بااخلاص با ظاهر و باطن معنوی و الهی بود و همیشه عاشق نظام و ولایت و رهبری بود.

امام جمعه بناب ضمن تذکر به مردم ولایتمدار بناب در خصوص تشویق مردم به سوی امر مهم الهی و پرداخت زکات، تاکید کرد: ماه اول سال شمسی است، بیایید دست به دست هم دهیم و جهت ادای واجب مهم شرعی (زکات) را در بین خانواده تشویق کنیم.

وی با اشاره به آیه ۴۱ سوره انفعال، تصریح کرد: دستور صریح قرآن است که یک پنجم مال هر فرد مخصوص زکات است که باید ادا کند و آن حق خمس را به مال اصلی خود قاطی نکند که مال خودش نیست و اگر پرداخت نشود تمام اموال انسان زیر سوال خواهد رفت.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به سوره اسراء آیه ۱۶ ، گفت: تاریخ بشریت مملو از هلاکت طغیان گران و ریشه کن شدن ستمگران است و چراغ هیچ ظالمی تا سحر روشن نمانده است.

وی ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکاران رژیم آل‌سعود در حمله به مردم بی‌دفاع یمن افزود: به زودی خواهید دید که رژیم آل سعود نیز از این قانون مستثنی نیست و با این جنایات در یمن و غیریمن چیزی طول نخواهد کشید که فاتحه آل‌سعود نیز خوانده خواهد می‌شود و پیروز اصلی این نبردها ملت‌های پا برهنه‌ای هستند که علیه آنها جنایت صورت می‌گیرد.

خطیب جمعه بناب ادامه داد: شما ببینید در این سی و چند سال گذشته در اتفاقات بزرگی که ظلم در آنها حاکم بود چه چیزهایی نسیب ستمگران شده است، از صدام ظالم گرفته تا قذافی و امثال آنها، ببینید به چه روزی افتاده و به هلاکت رسیدند، قطعاً تا به امروز ظلم جواب نداده و نخواهد داد.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: با وجود این همه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی که در کشورها راه انداخته‌اند، باعث شده روز به روز حقانیت شیعه و ایران برای تمام دنیا آشکار و برملا شود و ایرانی که در اثر بی‌کفایتی پادشاهان به فراموشی سپرده شده بود، امروز به رخ جهانیان کشیده شده است و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت و کشور با عزت می‌شناسند و در وجب به وجب دنیا ایران را کشوری با قدرت و با ثبات می‌شناسند.

وی در خاتمه عنوان کرد:تمام آتش‌هایی که قدرت‌های غربی در اطراف ایران شعله‌ور کرده‌اند، همه‌اش صرفاً برای خوف و هراس دشمنان از ایران است و باید بدانید این روزگار خودش نمایشگاه است و خواهیم دید که رژیم آل سعود با این جنایتهای کثیف به چه روزی خواهد افتاد.

انتهای پیام/ش