نماینده مردم بناب تکریم مردم و ارباب رجوع‌، در مراجعه به ادارات و حل مشکلات آنان به هر نحوممکن را ضروری عنوان کرد.

به گزارش انعکاس بناب، نماینده بناب در جلسه شورای اداری با اشاره به مشکلات اقتصادی اظهار داشت: اکثریت مردم از نظر اقتصادی با مشکل مواجه هستند و نزدیک ۸۰ یا ۹۰ درصد از آنها شامل این معضل می باشند و فقط ۱۰ یا ۲۰ درصد مردم از نظر معیشتی مشکل ندارند.

 

باقری بنابی وضعیت موجود را شایسته مردم ندانست و گفت: بیشتر مردم از وضعیت نابسمان اقتصادی ناراضی هستند و مسئولین در قبال مردم موظفند در حل مشکلات، آنها را یاری دهند و همکاری لازم را داشته باشند، چون مردم “ولی نعمت” دولت هستند.

 

حجت الاسلام باقری بنابی به ضرورت ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولین و کارشناسان ادارات باید با ارباب رجوع ارتباط قوی داشته باشند و با رفتار و برخورد مناسب، مطالبات ارباب رجوع را به هر نحوی انجام دهند.

 

نماینده مردم بناب در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید در مورد اخذ وام و داشتن ضامن و… جلسه ای با فرماندار و سایر مسئولین مبنی بر حل مشکلات بانکی مردم، داشته باشند.

 

باقری بنابی افزود: با اتحاد قوای سه گانه و اتخاذ استراتژی های لازم باید از نظر بین المللی پیشرفت کنیم و نباید بحث مذاکرات بر وضعیت اقتصادی مردم سایه افکند.