فرماندار بناب گفت: دهیاران، شهرداریها و تمام مسئولان شهرستان باید برای عمران و آبادی شهر و روستاها از ظرفیت مشارکتهای مردمی استفاده نمایند.

به گزارش انعکاس بناب، رضا لعلی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دهیاران و شهرداریها ضمن تبریک این مناسبت، اظهار داشت: در روز ۱۴ تیرماه سال ۱۳۷۷ قانون دهیاری های مستقل تصویب شد و در سال ۱۳۹۱ توسط شورای فرهنگ‌ عمومی کشور، این روز به عنوان” روز شهرداری و دهیاری ها “تصویب شد.

فرماندار بناب با ابراز سپاس و قدردانی از شهرداری بناب و شهر خوشه مهر و دهیاران با بیان اینکه بهترین جهاد، خدمت به خلق الله است، بیان کرد: مسئولان باید تلاش مضاعفی در راستای عمران و آبادانی شهر و روستاها از خود نشان دهند و با مدیریت مناسب و با استفاده از مشارکت مردمی از تمام ظرفیتها برای خدمت به مردم استفاده نمایند.

وی ضمن تشکر ویژه از دهیاران بناب که با حداقل امکانات و کمترین نیرو و با تلاشهای شبانه روزی سعی در آبادانی روستاها دارند، بیان کرد: دهیاران نیز باید از مشارکت مردمی در اجرای پروژه های عمرانی روستاها استفاده کنند.

لعلی ضمن قدردانی از نماینده بناب، بابت اخذ اعتبارات مهم به شهرستان بناب، افزود: با بهره گیری از اعتبارات بدست آمده، خط انتقال فاضلاب تعدادی از روستاها در دست اقدام است و روستاهای خلیل وند، چپقلو، قره قشلاق، حاجی مصیب و خانه برق از آب شهری بهره مند شده اند.

فرماندار بناب با بیان اینکه در حوزه انتقال فاضلاب روستایی به خطوط شهری اقدامی انقلابی و جهادی در بناب رخ داده است، گفت: با اعتباراتی که جذب شده، به زودی خط انتقال فاضلاب روستای چلقایی و روستای قره چپق به تصفیه خانه شهری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

نگارنده: مهدی رهیده