صبح امروز رزمایش مشترک سپاه و فراجا با هدف آمادگی هر چه بیشتر گردانهای عملیاتی بسیج، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی شهرستان در برابر هرگونه ناآرامی های احتمالی در محوطه سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، رضا لعلی صبح امروز در آیین برگزاری این رزمایش، ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، هدف از انجام این رزمایش را، آمادگی نیروی های نظامی و انتظامی و نهادهای خدمات رسان و امدادی، در جهت حفظ امنیت کشور دانست.

 

وی افزود: با اجرای این رزمایش، توان و قدرت نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و خدمات رسان رصد میشود تا توانایی این نیروها برای حفظ امنیت کشور ارزیابی شود.

 

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه امنیت کشور در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی کشور است، گفت: کوچکترین آشوب و اعتراض در نظام جمهوری اسلامی نباید پایه های نظام را سست کند بلکه باید توانایی خود را در جهت آمادگی و کنترل اوضاع در بروز بحران و حوادث، افزایش دهیم.

 

لعلی با بیان‌ حدیثی از امام علی(ع) گفت: در زمان تمرین و آزمایش، هر قدر تلاش‌ مضاعف باشد در زمان جنگ، خون کمتری ریخته خواهد شد.

 

وی در پایان رزمایش از فرمانده سپاه و فراجا و نیروهای بسیجی، اطلاعات، هلال احمر، شهرداری، آتش نشانی و دیگر نهادهای دخیل در این رزمایش بابت حفظ انسجام، اتحاد و همدلی، تقدیر و قدردانی کرد.