فرماندار بناب با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: ملت ایران با روحیه ایثار و شهادت قطعا اجازه نمی دهند برخی سودجویان و فرصت طلبان صدمه ای به این کشور بزنند.

رضا لعلی صبح امروز در جلسه هم اندیشی میثاق نامه تحقق محله اسلامی بر ضرورت جلب مشارکت مردم در اداره امور جامعه تاکید کرد و گفت: مشارکت مردمی رافع موانع در تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… است.

 

فرماندار بناب بسیج را بزرگترین تشکل نظام اسلامی دانست و گفت: هرکسی دل در گرو اسلام و انقلاب دارد بسیجی است.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب از تشکیل ۳۰ محله اسلامی در بناب خبر داد و گفت: در این راستا قرارگاهی به نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در هر محله تشکیل خواهد شد تا تمامی مطالبات و مشکلات با محوریت مردمی با همکاری نهادها و سازمانها برطرف گردد.

وی همچنین به حوادث روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: همچنان که مقام معظم رهبری دیروز در بیانات خود اظهار داشتند مردم پایبند به آرمان های انقلاب هستند اما دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باتوجه به اینکه شاهد پیشرفت های نظام در عرصه های مختلف هستند می خواهند با ایجاد اغتشاش و آشوب فضای کشور را ناامن کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم قطعا موفق نخواهند شد.

وی تاکید کرد: اعتراض حق طبیعی مردم است اما به عناصر سودجو، فرصت طلب و وابسته به غرب اجازه نخواهیم داد که کشور را ناامن کنند.