رئیس پلیس راهور بناب با بیان اینکه حجم ترافیک در شهرستان بناب خیلی بالاست، گفت: در حال تدوین طرحی هستیم که حجم ترافیک را از هسته مرکزی شهرستان کم کنیم که امیدواریم با اجرای این طرح ترافیک در بناب کاهش یابد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ دوم فریبرز فرید کریمی در جلسه تجلیل از نمونه های ترافیکی بناب با اشاره به علل های مختلف وقوع ترافیک در شهرستان بناب، گفت: وجود خیابانهای کم با عرض کمتر و استفاده از خودروهای تک سرنشین علت اصلی ایجاد ترافیک در هسته مرکزی شهرستان است که باید با فرهنگ‌سازی و بازنگری طرح های ترافیکی این مسئله برطرف گردد

وی با انتقاد از عدم فرهنگ سازی ترافیکی در بناب انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در راستای فرهنگ سازی ترافیکی اقدامات موثری از سوی نهادهای متولی در شهرستان دیده نشده است اگر می خواهیم مسئله ترافیک حل شود اولویت اول باید فرهنگ سازی شود.

رئیس پلیس راهور بناب صبوری را شرط اول کاهش ترافیک عنوان کرد و گفت: پارک دوبله، تجاوز به مسیر دیگران و عدم رعایت حقوق شهروندی در اکثر نقاط شهرستان دیده می‌شود که از عوامل حجم ایجاد ترافیک در شهرستان میباشد.

سرهنگ دوم کریمی در خاتمه از شهردار بناب خواست جایگاه ویژه‌ای در مراکز سوخت گیری به خصوص در CNG ها برای تاکسی ها در نظر بگیرند تا رانندگان عزیز در امر امرار و معاش و خدمات رسانی به مردم معطل صف‌های طولانی نباشند.