فرمانده سپاه ناحیه بناب توجه بیشتر مسئولان به بحث خرید و فروش وام ازدواج و همچنین جلوگیری از افزایش صفوف نانوایی در سطح شهرستان را خواستار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب توجه بیشتر مسئولان به بحث خرید و فروش وام ازدواج و همچنین جلوگیری از افزایش صفوف نانوایی در سطح شهرستان را خواستار شد.

️سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود کلمه فتنه را به کار نبردند، اظهار داشت: این سیاست نشان می دهد که مشکلات حال حاضر ایران فقط در حد اغتشاشات خیابانی است و این عوامل بسیار ضعیف تر از آن هستند که ضربه جدی به پایه های نظام وارد کنند.

️فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه هدف دشمن دانشگاه ها و مدارس است، گفت: دانشجویان و دانش آموزان ما آینده مملکت ما هستند و دشمن این قشر را وسیله ای برای پیاده کردن اهداف شوم خود قرار داده است.

سرهنگ حیدری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و اطلاعات شهرستان بناب گفت: خوشبختانه با هوشیاری، رصد و پایش مستمر و شبانه روزی این افراد مشکل خاصی در هیچ زمینه ای در این شهرستان پیش نیامده است.

️وی با اشاره به برخی از مطالبات و گلایه مندی های شهروندان در خصوص مشکلات شهرستان بناب گفت: یک طرفه شدن خیابان آب، کمبود آرد و طولانی بودن صفوف نانوایی و همچنین افزایش خرید و فروش وام ازدواج در سطح شهرستان از مهمترین مطالبات و معضلات این شهرستان می باشد که مسئولین می بایست به آن رسیدگی کنند.

️فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه عدم هماهنگی و تعامل مناسب در بین ادارات را موجب بروز مشکلات شهری عنوان کرد و گفت: به طور مثال شهرداری منطقه ای را آسفالت و نهاد خدمات رسان دیگری برای انجام کارهای خود آن محل را حفاری می‌کند که در این صورت زحمات شهرداری از بین میرود.

سرهنگ حیدری در پایان افزایش حس مطالبه گری در بین مسئولان شهرستان بناب را خواستار شد و گفت: از تمام مسئولان شهرستان از جمله نماینده مردم بناب انتظار داریم که مطالبات، مشکلات مردمی و عمرانی شهرستان بناب را جدی گرفته و برای حل آنها پیگیری های لازم را در سطح استان و کشور انجام دهند./صدای بناب

  • منبع خبر : صدای بناب