همزمان با سراسر کشور، اقشار مختلف مردم متدین و ولایت مدار بناب به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، مراتب انزجار خود از فتنه گران داخلی و مستکبران جهانی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش انعکاس بناب، مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱٠ صبح امروز جمعه در بناب آغاز شد و مردم انقلابی این خطه با حضور حماسی خود در راهپیمایی و طی کردن مسیر خیابانهای مطهری، زرگران و باهنر، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری، انزجار خود از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی ها علیه ملت ایران را اعلام کردند.

حضور پرشور دانش آموزان دهه هشتادی و نودی و دانشجویان در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بود. این نوجوانان و جوانان با حضور باشکوه خود نشان دادند همچنان پای آرمان های انقلاب و سربلندی ایران اسلامی ایستاده‌ اند.

راهپیمایان در این مراسم با در دست داشتن پرچم کشورمان و تصاویر مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و سر دادن شعارهایی نظیر هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم و ملت بیدار است از فتنه گر بیزار است، نابودی استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن یعنی رژیم صهیونیستی جنایتکار را خواستار شدند.

حضور گروه های جهادی حوزه علمیه شهرستان بناب در میدان مرکز شهر و برپایی ایستگاه های نقاشی کودکان، پرتاپ دارت به سمت استکبار و اهدای سربند، اجرای سرود سلام فرمانده و دیگر کارهای فرهنگی از حرکات شایسته این راهپیمایی بود.

این راهپیمایی باشکوه با قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل خاتمه یافت.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید

  • نویسنده : سلیمان زاده