جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: مدیران و مسئولان باید در شناخت ویژگی ها و ظرفیت های خود، تهدید ها و اقدامات دشمن منفعلانه عمل نکنند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ الیاس گل محمدزاده در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه بناب بعد از روسیه و چین ایران را سومین تهدیدکننده آمریکا دانست، افزود: امروز ایران پیشرفت جهانی پیدا کرده و شاهد آن هستیم که به دنیا الگوی انقلاب اسلامی ارائه می کند.

وی گستره مقابله و مبارزه ایران با استکبار را در برون‌مرزی جای افتخار دانست و گفت: به گونه‌ای که پیش از این مبارزه و مقابله با استکبار در داخل کشور بود اما اکنون این گستره و پیشرفت انقلاب اسلامی جهانی شده است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود به مسئولان و مدیران کشور، متذکر شد: مدیران و مسئولان باید در شناخت ویژگی ها و ظرفیت های خود و تهدید ها و اقدامات دشمن منفعلانه عمل نکنند که قطع به یقین کوتاهی و سستی در این مسائل عاملی بر شکست آنها خواهد شد.

سرهنگ گل محمدزاده یادآور شد: دشمن تا به امروز هرچه در چنگه خود داشته رو کرده است انقلاب رنگین، حمله نظامی، تحریم، شبکه سازی و جنگ ترکیبی سعی در نابودی این نظام داشته و دارد.

وی از مردم بناب بابت رفتار هوشیارانه در مقابل جنگ ترکیبی اخیر دشمن تشکر کرد و گفت: مردم ایران بیدار و هوشیار هستند اگر امروز حرکت و پویایی کشور با وجود مشکلات و فشارهای دشمن رخ می دهد همگی در سایه این مردم عزیز است.

سرهنگ گل محمدزاده فضای مجازی و حقیقی را کاملاً مجزا از هم عنوان کرد و گفت: دشمن با حیله گری خود و ایجاد اغتشاش از طریق فضای مجازی سعی در به خطر انداختن امنیت و ایجاد ترس در بین مردمدارد، باید بدانند سپاه پاسداران پاسدار مردم است و این اجازه را نخواهد داد.

وی رمز پیروزی ایران را در استقامت و ایستادگی دانست و اظهار کرد: تا زمانی که پرچم مقدس ایران در دستانمان است دشمن را نیز در مقابل خود خواهیم یافت.

سرهنگ گل محمدزاده نمونه بارز دشمن شناسی و نگاه واقع بینانه به استعدادها و توانایی های داخلی را حضرت آیت الله خامنه ای عنوان کرد و افزود: این سیاست درست در دولت مردمی نیز ماهیت دارد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا یکی از مشکلات اساسی کشور را عدم توجه به فضای مجازی و رسانه دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر به رسانه و فضای مجازی توجهی نشد و مشکلاتش امروز گریبان گیر ما شده است که مطالبه ما و مردم این است هر چه سریعتر این موضوع حل و فصل شود.

گفتنی است، در پایان از زحمات ۲ ساله سرهنگ پاسدار یحیی حیدری قدردانی شده و سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب منصوب شد.

  • نویسنده : الناز عصمتی تجرق