سرهنگ اصغر اسفندیاری فرمانده جدید سپاه ناحیه به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و دیگر همکاران خود، صبح امروز با حجت الاسلام حاج شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انعکاس بناب،  سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در این دیدار با تاکید بر عزم راسخ سپاه در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خطاب به امام جمعه بناب گفت: رهنمودها و توصیه‌های شما بزرگوار قطعا در این مسیر کمک شایانی در پیشبرد اهداف خواهد داشت، در آغاز ماموریت خود در شهرستان بناب، ضمن ادای احترام، درخواست داریم در این مسیر ما را از راهنمایی های بزرگوارانه خود دریغ نفرمایید.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی نیز ضمن خیر مقدم به فرمانده سپاه ناحیه بناب به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اتفاقات امروز جامعه به قصورات ما مسئولان برمی‌گردد در خیلی امورات کوتاهی کرده ایم که امیدواریم بساط برخی ناآرامی‌ها در کشور به زودی برچیده شود.

وی با بیان اینکه علمی که برداشته‌ایم هزینه بردار است، افزود: رادمردان این نظام برای این علم زحمات زیادی کشیده اند و هزینه های زیادی داده اند به امید خداوند تبارک و تعالی این علم به صاحبش امام زمان (عج) سپرده خواهد شد.

امام جمعه بناب با تاکید بر اتحاد و همدلی سپاه با تمامی ارگان ها و سازمان ها گفت: تا به امروز شهرستان بناب مثل همیشه سربلند و با ابهت بوده و انشالله بعد از این هم با کمک همه مسئولان شهرستان موفقیت‌های خوبی را رقم خواهد زد.