معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ما خاک میخوریم ولی خاک نمی دهیم، استقلال خواهی در این کشور هزینه دارد، و برای این کشور ستارخان و باقرخان ها دادیم تا استقلال داشته باشیم.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر بنیامین شکوه فر معاون وزیر ورزش و جوانان در جلسه تجلیل از جوانان برتر و مدال آوران شهرستان بناب با اشاره به اینکه مردم ایران در ۴۳ سال گذشته در انقلاب پر افتخار جمهوری اسلامی برای استقلال خود و در امان ماندن از جنایت های دشمن شعار استقلال و آزادی سردادند، بیان کرد: با توفیق خداوند و اهدای ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن، جوانان رعنایی که بهترین و مهمترین داشته خودشان را برای آزادی و امنیت در طبق اخلاص گذاشتند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما خاک میخوریم ولی خاک نمی دهیم، افزود:  استقلال خواهی در این کشور هزینه دارد، و ما ستارخان و باقرخان ها دادیم تا در این کشور استقلال داشته باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز به وضوح قابل مشاهده است که دشمنان قسم خورده ما، وهابیت کور دل، به همراه اسرائیل کودک کش و آمریکای امپریالیزم دست به دست هم دادند تا امنیت و آسایش را از مردم غیور این کشور بگیرند، گفت: آنها متوجه این هستند که ما پای استقلال خواهیمان ایستاده ایم و این مطلب آنها را آزار می دهد.

دکتر بنیامین شکوه فر تصمیمات و اقدامات مردم و مسئولان را حیاتی عنوان کرد و گفت: هیچ عبارتی بالاتر از کلمه ایران اسلامی برای ما نیست، عبارتی که ما حاضریم جانمان را برایش فدا کنیم و هیچ چیز برای ما مقدس تر از کلمه ایران اسلامی نیست.

وی جایگاه و مقام ورزشکار را والا دانست، افزود: مجموعه ورزشکاران ما افرادی هستند که سالها و ماههای ریاضت می کشند و ساعتها وقت خود را برای تمرین می گذارند به خاطر اینکه روزی برسد که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گوشه ای از این عالم به احتضار در بیاید.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان سخنان خود از ساخت و تجهیز مکان های ورزشی اختصاصی برای بانوان خبر داد و افزود: تصمیم بر این شده است که بخشی از زمان را در اختیار ورزش بانوان قرار دهیم و یک دغدغه جدی که امروز در مجموعه وزارت ورزش و جوانان مطرح است مبنی بر نیازمندی بانوان به مکان های ورزشی اختصاصی و دائمی است.