بخشدار بناب با تاکید بر اینکه آب کشاورزی بناب در وضعیت حادی قرار گرفته است، گفت: انتظار داریم با فراهم کردن حمایت‌های دولتی فرهنگ اصلاح الگوی کشت در شهرستان بناب نهادینه شود.

به گزارش انعکاس بناب، سید غفار شریف زاده در جلسه بررسی مشکلات روستایی که با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود، با اشاره به مشکلات عمده روستاها در ابعاد مختلف، گفت: در طول ۴۰ روزی که در خدمت مردم بناب به عنوان بخشدار فعالیت دارم ۱۴ جلسه با حضور مسئولان ادارات و نماینده بناب در جهت بررسی مشکلات روستایی ترتیب داده شده که الحمدالله نتایج خوبی به دست آمده است.

بخشدار بناب از جذب ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پاسدار روستایی در شهرستان بناب خبر داد و گفت: در این راستا شهرستان بناب جزو شهرهای موفق در جذب این اعتبارات است و امیدواریم در سال جاری نیز با حمایت‌های دولت محترم آیت الله رئیسی بتوانیم اقدامات موثری در اشتغال روستایی انجام دهیم.

وی با اشاره به امکانات ورزشی در روستاهای بناب، افزود: در زمینه ورزش روستایی و توسعه سالن های ورزشی نیاز به حمایت جدی دولت داریم در این خصوص باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

شریف زاده در خاتمه از بلاتکلیفی استخدام دهیاران انتقاد کرد و خطاب به مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری، گفت: برخی دهیاران ۴ دوره متوالی به عنوان دهیار انتخاب شده اند، درخواست وضعیت استخدام این عزیزان را پیگیری کنید تا حقی از آنها ضایع نشود.