به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های آیین وحدت آفرین نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمان تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران از سوی حضرت امام(ره) اظهار داشت: امام راحل با دستور تأسیس سپاه تأکید کردند که باید نیروهای سپاهی اقتدار پیدا کنند و این نیرو در کنار ارتش […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های آیین وحدت آفرین نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمان تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران از سوی حضرت امام(ره) اظهار داشت: امام راحل با دستور تأسیس سپاه تأکید کردند که باید نیروهای سپاهی اقتدار پیدا کنند و این نیرو در کنار ارتش باید دوشادوش هم از اسلام و قرآن پاسداری کنند.
وی با بیان اینکه این تفکر حضرت امام(ره) الهام گرفته از آیات قرآن بود، افزود: این نهاد مقدس امروز تحت امر رهبری سنگین‌ترین مأموریت‌ها را برعهده گرفته و هوشیار و بیدار آماده است مقابل هر شیطنتی که در سراسر دنیا اتفاق می‌افتد، بایستد و امروز توسط دلیرمردان شما در سپاه تمام توطئه‌ها و شیطنت‌ها شناسایی و برچیده می‌شوند.
خطیب جمعه شهرستان بناب تأکید کرد: اگر این نهاد مقدس نبود، باید هر روز شاهد و منتظر ماجراجویی‌های زیادی علیه نظام بودیم.
حجت الاسلام باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: وجود ارتش، سپاه و بسیج در اسلام برای هجوم و تجاوز نیست بلکه برای دفاع از شر است تا اینکه مقابل توطئه‌های درونی و برونی قرار گیرند.
وی با تأکید بر اینکه هیچ ستمگری از غضب خداوندی به دور نخواهد ماند؛ گفت: ظلم و ستم در هر مقیاسی باشد، به همان اندازه و به همان حجم نیز پیامد خواهد داشت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن حملات ناجوانمردانه آل‌سعود به مردم بی‌دفاع یمن تصریح کرد: آل‌سعود باید از اتفاقات سال‌های اخیر در منطقه عبرت بگیرد و قطعاً مصیبتی که در انتظار آل‌سعود و آل‌شیطان است، به مراتب شدیدتر از مصیبتی است که بر سر صدام و قذافی آمد.
خطیب جمعه بناب با بیان اینکه مسلمانان دنیا باید دو مکان مقدس مکه و مدینه را از دست آل‌سعود بگیرند، اظهار داشت: آل‌سعود اجرا کننده نقشه‌های شیاطین در منطقه است و قطعاً فجایع آنها در یمن بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وی در عین حال خاطرنشان کرد: تمام جنایت‌ها و مسلمان کشی‌ها در منطقه توسط آل سعود و آل‌شیطان و با تزریق ثروت‌های میلیاردی از محل نفت حکامان سعودی انجام می‌شود.
امام جمعه بناب خطاب به مردم گفت: آنهایی که در سفرهای حج عمره پول‌های هنگفتی برای خرید پرداخت می‌کنند، حالا ببینند که پول‌هایشان برای نسل کشی مسلمانان هزینه می‌شود.
حجت الاسلام باقری بنابی به مقاومت مردم بی‌دفاع یمن در مقابل جنایت‌های آل‌سعود اشاره کرد و گفت: مردم یمن با صبر و مقاومت خود ثابت کردند که اراده حق بر باطل غلبه می‌کند و اراده آهنین مردم یمن نشان داد که قدرت‌های ساختگی نمی‌توانند در مقابل اراده آهنین ملت بایستند.
خطیب جمعه بناب در پایان خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مردم یمن در این جنگ نابرابر دستاورد بزرگی را کسب کردند؛ اول اینکه مردم یمن خود به خود بسیجی شدند و در مقابل حملات دشمن آبدیده‌تر شدند و دوم اینکه نشان دادند آنها(آل سعود) خادم حرمین نیستند، بلکه جلاد حرمین هستند و با تشکیل هلال مقاومت تهدید بزرگی برای آل‌سعود و رژیم غاصب اسرائیل شده‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲