دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از دستگیری عاملین نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب،  محمد جلیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادیکه به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به راه اندازی صفحه ای با انتشار مطالب کذب و انتشار تصاویر و اسامی برخی نیروهای بسیجی و حزب الهی در این صفحات می کردند و در راستای تامین منافع رسانه های بیگانه تلاش می کردند در تور سربازان گمنام امام زمان عجل الله گرفتار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب گفت: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات کاملا فنی وپیچیده واطلاعاتی متهمین توسط سربازان گمنام امام زمان وبا همکاری نیروهای تلاشگر انتظامی شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب با تاکید بر اشراف اطلاعاتی کامل نیروهای اطلاعاتی و فراجا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزود: این فضا برای افراد فرصت طلب سودجو و معرض امن نخواهد بود و خانواده ها باید مراقب باشند تا فرزندان آنها در تور دشمنان نظام نیفتند.

جلیلی با اشاره به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه تصریح کرد: به شدت با انتشار دهندگان مطالب کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قاطع خواهد شد.