قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اتحاد دشمنان و مجموعه توطئه های آنان علیه ایران نشان دهنده حقانیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر سه شنبه در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت حوزویان که در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد اظهار داشت: طلاب حوزه‌های علمیه امروز آمادگی خود را در حمایت از رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی که هویت این کشور است اعلام می‌دارند.

آیت الله اراکی ابراز داشت: طلاب حوزه‌های علمیه سربازان امام زمان (عج) هستند و روزی که وارد حوزه شدند مسیر شهادت را سرلوحه کار خود قرار دادند و از خدا می‌خواهیم که در این مسیر همچنان پایدار باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امروز دشمنان علیه دین اسلام و قرآن و همچنین آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب که هویت کشور ما به شمار می‌رود، متحد شدند که این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر است و ما نسبت به گذشته پایدارتر و مستحکم‌تر این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که آمریکا دشمن ماست افزود: دشمنی آمریکا با ملت ایران نشان دهنده حقانیت مسیر انقلاب اسلامی است و آنان تلاش می‌کنند با تفاله‌ها و عوامل خود در درون کشور هویت ایران اسلامی را تغییر دهند و به مجموعه این توطئه‌ها نشان دهنده حقانیت انقلاب اسلامی است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه حوزویان در این اجتماع با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و پیمان می‌کنند افزود: به رهبر معظم انقلاب عرض می‌کنیم که ما سربازان شما در این مسیر ثابت قدم خواهیم بود و از دادن جان خود نیز دریغ نخواهیم کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان داشت: اغتشاشات و فتنه‌ها چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است و در این زمان نیز شاهدیم که جریان‌های نهفته خود را نشان دادند، اما آنان باید بدانند که صبر نیروهای امنیتی و دستگاه قضائی و نهادهای مسئول حد و اندازه‌ای دارد و این صبر نشان دهنده مدیریت، تدبر و عقلانیت نیروهای امنیتی است و نباید آن را از سر ضعف بدانند.

وی افزود: در روزهای گذشته شاهد بودیم که سر شبکه‌های اغتشاشات که از اراذل و اوباش بودند، شناسایی و توسط دستگاه قضائی مجازات شدند و ما امیدواریم که دستگاه‌های امنیتی و قضائی با عوامل اغتشاشات و همه کسانی که دست در خون بی گناهان دارند برخورد قاطعی داشته باشند.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه ادامه داد: آمریکایی‌ها بدانند که قصاص قاتلان شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس حتمی خواهد بود و آنان در آینده‌ای نزدیک مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تمامی عرصه‌ها به خصوص در مقابله با اغتشاشات اخیر در میدان حضور داشته افزود: وفاداری ملت ایران به اسلام و آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم اثبات شده است و امیدواریم حضور گسترده مردم و مطالبه آنان از نهادهای مسئول اجرای قوانینی که در کشور وجود دارد را بهتر کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمنان در صدد هستند که هویت زن ایرانی را تغییر دهند افزود: حجاب در کشور ما به عنوان یک هویت و استقلال به شمار می‌رود و حجاب زنان پرچم استقلال پاکی و پاکیزگی است و غربی آن می‌توانند در این زمینه به اهداف خود دست یابند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دولت برای حل مشکلات اشتغال، ازدواج، گرانی و مسکن تلاش‌های شبانه‌روزی دارد؛ اما انتظار ملت آن است که اقدامات بیشتری در زمینه رسیدگی به وضعیت معیشت و مشکلات جوانان انجام پذیرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر