فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به استقبال گرم مردم همیشه در صحنه ایران از شهدای گمنام گفت: حضور مردم با بصیرت ایران در تمامی صحنه های حساس انقلاب نقشه های شوم دشمنان را در هم شکسته است.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با اشاره به حماسه عظیم مردم آذربایجان در ۸دی و حماسه مردمی و سراسری ۹ دی در برچیدن بساط فتنه ۸۸، گفت: دشمن در مقابل همت و پیشرفت مردم و انقلاب اسلامی ایران تا به امروز با تمام توان درصدد از هم گسستن پیوند ولایت با مردم بوده است که تمامی این توطئه ها در طول این انقلاب با حضور مردم در صحنه‌های مختلف نقشه بر آب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب استقبال باشکوه مردم ایران از شهدای گمنام را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: این حضور حماسی نشان از میثاق ملت ایران با آرمانهای این انقلاب است دشمنان باید بدانند مردم ایران اجازه نمی‌دهند غلطی از آنها سر بزند.

وی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این حضور ها در صحنه های مختلف یک رفراندوم است ای کسانی که نمی توانید ببینید چشمان خود را باز کنید و این صحنه ها را ببینید که پیام خوبی برایتان دارد و آن هم اینکه هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری در خاتمه از بانیان برگزاری گرامیداشت حماسه ۹ دی در راس آنها از فرماندار بناب، روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر اقشار مختلف مردم بناب قدردانی کرد.

  • نویسنده : مجتبی امیررستمی